*Selena'nın Ağzından
Esneyerek gözlerimi açmıştım. Görünüşe göre iyi bir uyku çekmiştim. Partiden sonra. Bir dakika parti.
En son Justin'le barda içiyorduk. Üstüme baktım. Geceliğimi giymiştim. Ah Lanet olsun ben buraya nasıl gelmiştim?
Bu kadar içilecek ne vardı Selena? Hiçbir şey hatırlamıyordum iyi mi!
Banyoya girdiğimde küvet ıslaktı ve üstünde sütyenle külodum vardı. Lanet olsun. Lanet olsun. Biz dün gece ne yaptık?
Aklıma birkaç kesit gelsin diye gözlerimi kapattım. "Çok güzel gülüyorsun." , "Bunu hep yapmak istemişimdir." küvetteki sahneler aklıma gelmişti.
Justin'in üstün düşmüştüm ve bir şeyler demiştim. Eyvah. Ben sarhoş olunca düşündüklerimi söyleyen bir insanım.
Hızlıca bavulumdan şort ve salaş bir üst geçirip saçlarımı at kuyruğu yaptım ve dışarı çıktım.
"Odanızın toplanmasını ister misiniz?" dedi kadın evet dedim ve temizlik malzemelerinin üstünden her odayı açan kartı alıp yanımdaki odada uyuyan Justin'in odasını açtım ve kartı yerine koydum.
Yüzüstü bir şekilde yastığa sarılmıştı ve hala uyuyordu. Ve üstünde de sadece şortu vardı. Of nasıl uyandıracaktım ben bu çocuğu?
Aslında uyandırmadan biraz yüzünü inceleyebilirdim. Yatağa oturdum ve yüzüne baktım.
"Justin." diye fısıldadım. Kendimi bir anda yastığın üzerinde Justin'in de benim üzerimde olduğu bir biçimde buldum.
Ellerimi suçsuzum der gibi yaptım ve "Dün gece noldu?" dedim. "Ah,hiçbir şey hatırlamıyorsun değil mi?" dedi.
"Lütfen anlat." dediğimde üstümden kalktı ve kusursuz vücuduyla eğilip kıyafet çıkardı bavulundan.
Bana döndü sonra şortunu çıkardı. Gözlerimi kapattım. "Saçma sapan bazende güzel şeyler söyledin. Ama gerçekten böyle mi düşünüyorsun bilemiyorum." dedi.
"Ne dedim?"Şortunu geçirdikten sonra gözlerimi açtım ve deodorantını sıkıp tişörtünü giydi. "Çok güzel kokuyorsun,çok güzel gülüyorsun saçlarımı dağıttın sonra otele geldiğimizde kustun." dediğinde yüzümü buruşturdum.
Bunları ben mi demiştim? "Sana aşığım dedin." dediğinde gözlerimi büyüttüm. "Gerçek mi?" dedi. "Evet yani hayır of ne diyorsun." dedim kaşlarımı çatarak.
"Şakaydı. Aşçılıktan falan bahsettin. Sonra küvette elbiselerinle yıkadım seni. Sonra üstünü çıkarttım ve geceliğini giydirdim." dedi rahat bir şekilde.
Her bir kelimesinde yerin dibine girmiştim. "Gerçekten mi?" dedim. "Selena sabah geceliğinle kalktıysan bu benim doğru söylediğim anlamına geliyordur. Merak etme hiçbir şekilde bakmadım sana." dedi sonra.
"Hiçbir şekilde?" dedim. "Seni giydirdim ama sana bakmadım o konuda utanmana gerek yok. Ama utanacağın bir şey oldu tabi." dedi ve bavulunu kapatıp koltuğa koydu.
"Ne oldu?" dedim. "Küvette ayağın kaydı üstüme düştün sonra bana seni öpebilir miyim diye sordun." dediğinde gözlerimi kapatıp hayır hayır hayır diye kendime küfürler savurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Unaware Escape• (Tamamlandı.)
FanfictionSelena Marie Gomez. Annesi ölen ve hayatını babasıyla geçirmek zorunda kalan Selena'nın hikayesi.Babasının bağımlılığı bir yana, borçları bir yana, eline geçen paraları kumara yatırması bir yana. Selena, babasından gizlice bir işte çalışıyor. Eline...