•3

1.1K 79 7
                                    


*

Araba havaalanına doğru ilerlerken kutuyu açtım.

Bir not vardı. Notu çıkarıp okumaya başladım.

"Sevgili kızım,

Eğer ben bir gün ölürsem,yanında olamazsam şimdiden affet beni. Bu notu şimdiden yazıyorum çünkü yarın ne olacağımız belli değil.

Ben yokken baban eski hayatına geri dönecek. Yine bağımlılığı olacak. Bildiğim için parasız kalacağınızı bildiğim için sana bir miktar para ayırdım.

Eğer ben öldükten sonra işleriniz,hayatın kötü giderse bunu kullan. Ve bir şekilde üniversitene devam et. Sakın bırakma. Bu üniversite yatırımın için.

Başkalarından küçük kalma. Sende al, sende ver. Baban asla buraya bakmaz diye burayı seçtim. Bir şekilde ulaşacaksın bu kutuya biliyorum.

Hep mutlu ol,hep gülümse,hep kendin ol benim güzel kızım. Seni çok seviyorum.

-Annen."

Ağlıyordum. Havaalanına geldiğimizi fark ettiğimde indim. Annem para da bırakmıştı. 10.000$ büyük paraydı. Parayı çantama koyup hesabıma yatıracağımı kafama not ettim.

Saat 11'di. Gereken işler için sıra bekledim. Baya bi. Bir şeyler atıştırdım. Sonunda saat 2'ydi.

Uçağa bindim ve gözlerimi kapattım.

Her şey yeni başlıyor!

****

"Hanımefendi!" diyen sesle gözlerimi açtım. "New York'a vardık. Tek siz kaldınız uçakta." diyince hemen ayağa kalkıp teşekkür ettim ve bavulların alındığı yere gittim.

Bavullarımı beklerken "Selena!" diyen sevinçli sesi duymamla arkamı döndüm. Taylor bana doğru koşuyordu.

Bende ona koştum ve sarıldık. "Seni çok özledim." diye bağırdı. "Bende seni güzellik!" dedim.

Biraz konuştuk ayak üstü. Bavullarım gelince onun arabasına yerleştirdim ve oturdum.

"Anlat bakalım olayları." dedi. "Annem öldü biliyorsun. Özet geçiyim. Evde uzun uzun konuşuruz." dedim.

"Pekala." dedi. "Öldükten sonra babam eski hayatına geri döndü. Bunları da biliyorsun. Parasız kaldık. Babamın borçları,bağımlılığı iğrençti. Boktan bir hayatım vardı Taylor. Gizlice bir işte çalışıyordum. Söylemiştim sana. Babam öğrenmedi şükürler olsun. Ben yine çalışıyordum. Babam çağırdı ve beni yanında bir züppe,bağımlı bir çocukla evleneceğimi söyledi."

"Ben tabiki buna göz yumamazdım. Kendimde yummam annem de sevdiğim bir çocukla evleneceğimi söylerdi. Bende böyle düşünüyordum. Ve çocuk çirkindi. Hayır tipinden değil ama başka alışkanlıklarından tiksindim ve bir anda böyle bir şey olamazdı. Olanları patrona anlattım ve tazminat işini ve uçak işimi o halletti. Hesabıma yatıracakmış. Benimde 1 yıldır aldığım paranın yarısını biriktirdiğim ve bankaya yatırdığım hesabım vardı. O yüzden yeter diye düşündüm bir sürelik. Evden tam çıkarken hırkamı alıyordum ve kutu gördüm daha doğrusu üstüme düşüyordu aldım ve annemden not. Ve bir miktar para. Bir de üniversiteyi bıraktığımı bilseydi... Onun için yatırım yapmamı söyledi. Ama ne yapacağım nerede kalacağım bilmiyorum." dedim.

Taylor arabayı durdurup bana sarıldı. "Bak bizimle kalabilirsin. Ve sen üniversite 2.'de bırakmıştın değil mi?" dedi.

"Evet. Şimdi sen sondasın ben bıraktım." dedi. "Hiç üzülme çünkü 2 yıl dondurdum babam ölünce kaldıramadım toparlanmam zor oldu gezdim dolaştım. Bende bıraktım sayılır. Ve bir arkadaşım da bana destek oldu. Ariana. Şuan 3'ümüzde bu sene 2.yerden devam edeceğiz. 3'ümüzde bıraktık senin gibi. O yüzden bu sene devam edeceğiz. Ve sende bizimle geleceksin." dedi.

•Unaware Escape• (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin