3 Ay Sonra;Justinle 3.ayımızdı! Birlikte çok tatlı vakitler geçirmiştik ve beni ölesiye mutlu ediyordu. Artık yanında daha rahat davranabiliyordum ve bu çok güzel bir histi.
Justin bir şeyler organize etmişti ve ona uyacaktık. Ayakkabılarımı giyip evden çıktım ve beni bekleyen Justin'in arabasına bindim.
"Selam güzellik!" diyip beni burnumdan öptü. "Selam!" dedim gülümseyerek.
"Nereye gidiyoruz Jus,artık söyle lütfen!" diye ısrar ettim. "Beauty and The Beast'in tiyatro oyununa!" dedi.
"Ciddi misin?" diye çığlık attım. Biletleri gösterip sırıttı. "Canlı mı oynuyorlar yani!" dedim.
"Aynı oyuncular,konuda aynı ama müzikal şeklinde diye biliyorum. Ayrıcaf film müziği yapanlar da performans sergileyeceklermiş."
"Sen harikasın ya!" diyip yanaklarından öpüp sarıldım. "Araba kullanıyorum Sel! Umarım farkındasındır." dedi gülerek.
Varıncaya kadar camdan dışarıyı izledim. Harry'le de neredeyse düzenli olarak mektuplaşmaya başlamıştık.
Aklıma Harry gelince gülümsedim ve Justin'e döndüm. "Jus,Harry yeni mektubunda bizim yakıştığımızı ve bizi desteklediğini yazmış!" dedim.
Bana doğru döndü ve gülümseyerek "Bak sen şu işe! Harry'le düzenli olarak mektuplaşmaya başlamanıza çok sevindim." dedi.
"O beni hep mutlu ediyordu Justin. Kanadadayken yüzümde Harry sayesinde insanlar tebessüm görüyorlardı. Nedense mektuplarında bizim gerçekte olduğumuz kadar samimi yazışmıyor.Daha ciddi yazıyor gibi.Ama umursamadım." dedim.
"Kilometrelerce öteden konuşuyorsunuz,bence de umursama." dikkatlice sürüyordu. Bir anda hızlandığını hissettim ama takmadım.
"Onu çok özledim.Keşke onu görebilsem!" dedim. "Her konuşmamızda onu görmekten bahsediyorsun. O seni buraya görmeye gelmez mi?" ciddileşmişti.
"Çalıştığını söylüyor bilmiyorum." diye karşılık verdim. "Geldik." dedi gülümseyerek. "Sonunda." diyip ellerimi çırptım.
Biletlerimizi gören güvenlik görevlileri bizi hemen içeri aldılar. Kızlarada haber etmiştim. Ayrıca oturduğumuz yer'de çok güzeldi.
Justin telefonunu çıkarıp,kamerasını bize doğru döndürdü ve fotoğraf çekildik. İkimizinde 32 diş güldüğü bu fotoğraftan mutluluk akıyordu.
Müzikal başladığında heyecanlıydım. Merakla izlemeye başlamıştım. Başlarında salonu kahkaha doldurmuştu.
Tebessümle izlemeye devam ettim. Justin'in arada bir müzikalden kopup beni izlemesi hoşuma gitmişti ama belli etmedim.
Müthiş danslarıyla izleyicilerini kendine çekmeye devam eden yetenekli oyuncular,ağlatma konusunda da aynı performansı göstermişlerdi.
Gözlerimden akan yaşları silmeye devam ederken film müzikleriyle performans sergileyen oyuncuları kameraya çektim.
Oyun bitince sahnelerde yer alan bütün ekip başıyla bizi selamlayıp teşekkür etmişti.
"Harika bir deneyimdi Justin. Teşekkür ederim.Uzun zamandır bir müzikale gelmemiştim. En son annemle gelmiştik. Bana onu hatırlattın." diyip boynuna sarıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Unaware Escape• (Tamamlandı.)
FanficSelena Marie Gomez. Annesi ölen ve hayatını babasıyla geçirmek zorunda kalan Selena'nın hikayesi.Babasının bağımlılığı bir yana, borçları bir yana, eline geçen paraları kumara yatırması bir yana. Selena, babasından gizlice bir işte çalışıyor. Eline...