•33 FİNAL

640 42 11
                                    

-SONDA BENİM YAZDIĞIM NOTU KESİNLİKLE OKUYUN-

Selena'nın Ağzından;

Justin'in bunca şey yaptıktan sonra ortadan kaybolmasına karşın sinirleniyor ve şaşıyordum.

Hani bana açıklayacaktı olanları? Tamam bende büyük bir kalp kırıklığı yaratmış olabilirdi ama bu tekrar birleşemeyeceğimiz anlamına gelmiyordu.

Mesaj atmamıştı,aramamıştı,buraya bile gelmemişti. Kızlara dediğimde ise beni takmamışlardı? Nasıl takmazlardı...

"Tay." dedim öfkeyle. "Selena,çok istiyorsan sen git çocuğun yanına." dedi hemen. Ben demeden o anlamıştı zaten.

"Biraz sabret güzellik. Gelir bence." dedi Ariana. "Ama bu kada-" sözümü kesip çenemi kapatmamı söylediler.

Bu kadar mı bıktırmıştım? Gözlerimi devirip telefondaki oyunuma geri döndüm. Olayın üstünden tam tamına 4 gün geçmişti.

Üstte bildirim parlayınca üstüne bastım. "Kumsalda buluşalım mı?" yazıyordu. Çığlık attım.

"Sonunda." diye mırıldandı Taylor. "Niye bu kadar taktın? Bak değmezmiş." dedi sonra tekrar.

Merdivenlerden koşar adımlarla yukarı çıktım ve hemen makyaj yapmaya başladım. Saçlarımı düzleştirip,üst kısımdaki saçımı alıp topuz yaptım. Altta kalan saçlarımın tekrar üstünden geçtim.

Telefon çalınca hoparlöre aldım. "Cevap yazmadın?" diye sorar adımlarla konuştu Justin.

Sesini çok özlemiştim. İstemsizce çığlık atsamda "Böcek vardı da." diyerek üstünü kapatmaya çalıştım.

Neden bu kadar ciddiydi? "T-tamam olur gelirim." dedim. "1 saate." diyip yüzüme kapattı.

Neler dönüyordu? Gözlerimi devirip hazırlanmaya devam ettim. İşim bitince dolabımı açtım ve kısa kot eteğimi üstüne de beyaz tişörtümü çıkarıp giydim.

Üstüme de uzun kolsuz püsküllü bir hırka giydim. Altıma kovboy botlarımı geçirip,omuza alınabilir küçük bir çanta aldım.

Hızlı adımlarla aşağı inip "Nasıl olmuşum?" dedim. "Çok güzelsin." dediler ve hemen evden çıkıp arabama bindim.

Sevinçten bayılabilirdim. Çok özlemiştim. Kumsal yakındı,arabayı park edip indim ve tarif ettiği konuma gittim.

Şaşırtıcı bir şekilde kimse yoktu. Orası kalabalıktan geçilmezdi oysa ki diye düşündüm.

Justin gelmemişe benziyordu. O gelene kadar deniz kenarında kuru bir kuma oturdum ve ayaklarımı uzattım.

Yaklaşık 10 dakika sonra "Selam." diyen sesi duymamla kalbimin küt küt atması bir oldu.

Spor giyinmişti ve çok yakışıklı görünüyordu. Ayağa kalkıp ona sarılmaya hazırlanıyorken bunu görmesine rağmen kuma çömeldi.

Ne yapmaya çalışıyordu? 2 oldu diye içimden söylendim. "Nasılsın?" dedim neşeyle. Onu görünce gözlerimin parladığını tahmin edebiliyordum.

"Teşekkür ederim." dedi."Justin bir sorun mu var?" dedim en sonunda. "Sana her şeyi açıklamaya geldim." dedi ciddi bir ifadeyle.

•Unaware Escape• (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin