•31

329 37 12
                                    


Selena'nın Ağzından:

Brian'ı gördüğümde gelen öğürme isteği bir an olsun gitmiyordu.

Kahkaha attı. "Justin diyince geldi değil mi?" dedi.

"Hep sadıktın sen. Sevdiklerine karşı. Anne'ne,arkadaşlarına..." dedi.

"Seni zavallı." diye küçük düşürdü beni. Sadık olmamı zavallı olarak mı tanımlıyordu gerçekten?

"Akşam büyük eğlence var Sel." dedi. "Bana Sel deme." diye cırladım.

"Yapacağımız ilk sevişmeyi iple çekiyorum." dediğini duydum David'in. "Kameraya çekmeyi unutma." diye güldü Brian.

"N-ne neden bahsediyorsunuz lan siz?" dedim. "Bugün evleniyorsunuz da canım." dedi adamlardan biri.

Boğazıma bir şey saplanmış gibi hissettim. Nefes alış-verişim bozulmuştu. Ellerim bağlıydı.

Kapıdan makyözlerin girdiğini gördüm. "Biliyorsun Brian babam Selena'yı böyle görürse sende istediğin paraya kavuşamazsın." Brian'ın bakışlarına karşılık söyledi David.

Yüzüme istemediğim halde zorla makyaj yaptılar bende bağırmaya devam ediyordum ama hiçbir bok olmuyordu.

Gelinlik denen şeyi üstüme geçirdiler. Resmen beni onlar kontrol ediyordu. Hepsinden tiksiniyordum.

İstemediğim bir adamla evlenecektim. Bu sefer kaçışım yoktu. Justin ne diyecekti? Öğrenince benden nefret edecekti.

Arabadan indiğimizde çimenli canlı düğün yapılan bir yerdeydik. "Uslu bir kız ol Selena Gomez." dedi Brian.

Bir sürü insan vardı ve hiçbirini tanımıyordum. Bir masaya otutturdular beni. Yanımda da David.

Brian ve genç sevgilisi güya nikah şahidimizdi. Güzel güzel giyinmişler birde.

David'e evlenmek istiyor musun dediler,evet dedi. Dünden istekliydi zaten! İmzaladı şu lanet şeyi.

Sıra bendeydi. Ben ne diyecektim? Kalbim başkasına aitken David'le zorla sevişeceğim mi diyecektim?

Gözlerimle insanlara baktım. Konuşmaya başladım. "Evet." diyip güldüm. Gözlerimden yaşlar akıyordu.

"Ama neye evet biliyor musunuz? Hepinizin burada bir yalan uğruna toplanmış ve buna inanıyor olmanıza!" diye bağırdım.

Başıma ne geleceği umrumda değildi. "Beni kendi yaşadığım yerden kaçırıp bir para uğruna sevmediğim hatta tanımadığım biriyle evlendirmiş olmalarına evet!" dedim.

"Hepiniz güzel güzel giyinmişsiniz birde." diyip yalandan kahkaha attım. "Kalbim başka birine..." duraksadım.

O-onlar Ryan ve Justin miydi? Ha siktir. Endişeyle gözlerimi ayırıp "Hepinizden tiksiniyorum." diye bağırdım ve arka tarafa doğru koşmaya başladım.

Justin'in Ağzından:

Araba kiralayıp konuma gelmiştik! Bakın siz şu işe sevdiğim kız kaçırılıp zorla evlendiriliyordu.

Hay ağızlarına sıçtıklarımın ben Selena'ya dokunmaya bile kıyamıyorken kızı kaçırmışlar,birde üstüne evlendiriyorlardı.

•Unaware Escape• (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin