•4

899 67 3
                                    


*

Gözlerimi açtığımda Ariana ve Taylor başımda bekliyordu. "Ne noldu?" dedim.

"Sevgilin mi var!" diye cırladılar. Telefonumu aldım. Harry'den gelmişti. "Seni çok özledim, napıyorsun güzellik?"

"Harry bu." dedim. Taylor "Hı. Hayellerim alt üst oldu." dedi. "Üzgünüm Tay." dedim.

"Harry çok yakın arkadaşı." dedi Ariana'ya. Esnedim ve yataktan kalktım. "Kahvaltı edelim ve alışverişe çıkalım." dedi Taylor onu onaylayıp aşağı indim.

Kahvaltı hazırdı. Kahvaltımızı ettikten sonra evden çıktık ve güzel büyük bir alışveriş merkezine geldik.

"Burası gerçekten çok büyük." dedim şok içinde. "New York." diye hatırlattı Taylor.

Birkaç mağaza dolaştık odam için. "Bu çok güzel." demiştik aynı anda. Parasına baktığımda pahalıydı ama değerdi.

Yatak odam için bir takım aldım. Güzel şeyler aldık ve akşam gelicekti. "Yarın akşam seni bara götüreceğiz Sel. Orası mükemmel bir yer." dedi Ariana. "Hemde nasıl!" diye atladı Tay.

"Onun için hazır her şey tamam gibiyken üstümüze de bir şeyler bakalım diyoruz." dedi. "Bencede." diyip güldüm.

Bir tane mağazaya girdik. Kaliteli ve güzel ürünleri vardı. Mor bir elbiseye gözüm takılınca yanına gittim ve elbiseyi inceledim.

Straplezdi. Desenleri müthişti. Kıvrımına bayılmıştım. Kızlar elbise bakarken denedim ve bu üstüme tam oturmuştu.

Bunu alacaktım. Çok güzeldi. Almazsam aklımda kalırdı. Benim durumum kötüydü fakat ben bir karar vermiştim ve şuan istediğimi yapıyordum. Çünkü emek veriyordum.

Büyük ve geniş kabinden üstümü değiştirip çıktım. Ve kızlara görünmeden elbiseyi alıp poşete koydurdum ve onlar elbiselerine giyerken koltukta oturup bekledim.

"Sel! Sen neden bir şey almıyorsun?" diye sinirle çıktı kabinden. "Çok güzel olmuşsun Tay. Bence diğerlerini denemeden bunu al." dedim.

"Defolu,Şansıma. İçimde kalmasın diye giydim." dedi umutsuzca. "Oh Tay. O zaman diğerini dene." dedim.

"Ve merak etme ben aldım bile!Sadece sürpriz olsun istiyorum." dedim sonra.

Ariana ve Taylor birkaç elbise daha deneyip seçimlerini yaptıktan sonra ayakkabı aldık.

"Bugün çok yorulduk ama çok eğlendik." dedim en sonunda. "Bence bir kahveyi hak ettik." dedi Taylor.

Elimizde poşetlerle karşıda duran temalı orta yoğunluktaki Starbucks'ı görünce adımlarımızı hızlandırıp oraya oturduk ve Taylor bize bir şeyler aldı.

"Çok güzel şeyler aldık kızlar!" dedi. "Sakin olun. Bugün çok güzel eğlendik. Yarın kim bilir nolur?" dedim gülerek.

"Aynen." diye katıldı Ariana. Telefonum titreyince çantamdan çıkardım ve 34 cevapsız arama,yaklaşık 15 tane mesaj vardı ve gelmeyede de devam ediyordu.

Lanet olası bok beni arıyordu. Nasıl akıl edememiştim? Numaramı değiştirmeliydim, ya yer tespiti yaptırırlarsa?

Mesajlara göz attım.

*
"Nerdesin lan sürtük?"

"Kaçacağını bilmeliydim. Geri döneceksin. Er ya da geç."

"Dönmezsen hayatını mahvediceğim."

"Belanı sikmeden geri geleceksin."

"Cevap versene sürtük."

"O adamla evleneceksin."

"Seni bir elime geçirirsem mahvedeceğim orospu."

"Yerini buldum bile. Hayatında başarılar."

*

Gözümden bir damla yaş aktığında derin bir nefes aldım. Taylor bir şeyler olduğunu anladığında zorla elimden telefonu aldı ve okumaya başladı.

"Bu ne sikim yapabileceğini zannediyor?" dedi. "Numaranı değiştirmedin mi?" dedi Ariana.

"Havaalanına gelmeden değiştirecektim ama annemin kutusunu görünce daldım büyük ihtimalle. Sonrada aklımdan çıkmış." dedim.

Yanımdan geçen aileye bakıp göz devirdim. "Üzülme,sana zarar veremeyecekler." dedi. "Blörf yapıyor olabilir Sel." dedi Ariana.

"Sakin ol." diye ekledi. "Eğlenmemize bakalım." dedim. "Umursamadan." diye bitirdim cümlemin geri kalanını.

Umursamadan, takmadan. Önüme bakacağım. Ne zaman karşıma engel çıkar o zaman ayaklanacağım. Çünkü ben önlemimi önceden aldım.

*

Yeni bölüm💖💁🏼

Lütfen okuyan oy verip yorum yapsın nasıl olduğunu merak ediyorum lütfen🙋🏼

Eksik etmeyin.

-Yonca

•Unaware Escape• (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin