2 Gün Sonra:Sonunda eve gelmiş ve dinlenebilmiştim.
Kızlar akşam birlikte yemeğe gidelim diyince,akşam planımızı da yapmış bulunmaktaydık.
Saçlarıma son dalgalarını verdikten sonra hazırdım. Şarjda olan telefonumu çıkarttım ve aşağı indim.
Taylor kapıda biriyle konuştuktan sonra kapattı ve bize döndü. "Sel,sana bir mektup var." dedi.
"Mektup mu?" dedim ve elinden nazikçe aldım. Harry'dendi! Ellerim titriyordu. Kızlar beni beklerken onlara arabada okuyacağımı söyledim ve evden çıktık.
Arabaya bindim ve kağıdı yırtmamaya çalışarak zarf'ın içinden çıkardım.
x
Sevgili Selena;
Sana yazdığım son mesaj uçaktan indikten sonraydı. Başıma ne geleceğini bilmiyordum. Oturduğumuz semt'te internet hiçbir şekilde yok ve telefonlar çekmiyor.
Telefondan ümidimi kesip simkartımı fırlattım ve hattımı kapamış oldum. Çünkü çok uğraşmıştım sana ulaşmak için.
Bu mektup bu küçük,kötü bir semtten New York'a ulaşır mı bilmiyorum ama sen benim hep dostum olarak kalacaksın! Tekrar seni görmek umuduyla.
Harry.
x
Kızlara okudum ve gördün mü bak,sana ulaşacağını biliyorduk dediler.
En azından mutlu olmuştum. Ama bu kadar uzun aradan sonra birkaç satır yazması beni hayal kırıklığına uğratmıştı.
Her zaman neşesini,sevgisini bana karşı dile getiren Harry,ne olmuştu da bana Selena der duruma gelmişti?
Kağıdı özenle zarfın içine koyup çantama attıktan sonra geldiğimizi fark ettim ve arabadan indim.
Kızlarla güzel bir akşam yemeği yemiş,bol kahkahalı vakitler geçirmiştik. Justin'le geçirdiğimiz vakitleri kızlara anlatma fırsatı da bulmuştum.
Telefonum çalınca açtım. Arayan Justin'di. "Nasıl geçiyor bakalım yemeğiniz?" diye sordu hemen. Ona haber vermiştim tabiki.
"İyi geçiyor,teşekkürler.Sen napıyorsun?" dedim gülümsüyordum. Sesini duyduğum zaman bile kelebeklerin harekete geçmesine yardımcı oluyordu.
"Seni düşünüyorum." diyip güldü. Bu çocuğu yemek istiyorum ya! "Bir şey mi isteyecektin bakalım sen?" dedim hemen.
"Imm,biraz düşüneyim.Evet.Seni istiyorum." dedi.Sırıttığını tahmin edebiliyordum. "Şaka bir yana sesini duymak için aradım çünkü özledim." dedi ve "Bende." diye yanıtladım.
"Tamam,size iyi eğlenceler o zaman!" dedi ve kapattı. Şapşal.
Taylor ve Ari'yle biraz daha sohbet ettikten sonra hesabı ödedik ve eve gittik.
Hemen üstüme pijamalarımı giydim.Makyajımı silip saçlarımı gelişigüzel bir şekilde topuz yaptım ve bir kağıt,kalem alıp yatağa oturdum.
Kağıdın altına bir defter aldım ve Harry'e cevap mektubu yazmaya başladım.
x
Sevgili Harry'im,
Sana ulaşmak için denemediğim yol kalmadı. Arkandan çok ağladım. İlk zamanlar aklımdan bile çıkmıyordun.
Sen benim dünyada sahip olduğum en sadık dostsun. Beni hiçbir zaman yarı yolda bırakmamıştın,hep arkamda durup;beni koruyup kolladığın için teşekkür ederim.
Ama nolursun bana haber ver.Lütfen beni görmeye gel.Ya da ben gelmek istiyorum.Çünkü çok özledim.
Nasılsın? Yeni birileriyle tanıştın mı,bana her şeyi anlat. Seninle konuşacağımız çok şey var.
Sevgiler Nutella'n.
x
Harry bana hep Nutella'm derdi. Gözlerim dolmuştu. Zarfın içine kağıdı katlayıp koydum ve üzerinde italik bir şekilde Marie yazdım.
Hızlıca aşağı koştum ve kapıdan çıkıp,güvenliğin yanına gittim.
"Selena hanım,bir sorun mu var? Telaşlı görünüyorsunuz." diye sordu. Nefes alış-verişim koştuğumdan dolayı hızlıydı.
"Hayır.Ricardo ben senden bu mektubu,geçen gün bana gelen mektuptaki yere göndermeni isteyecektim." dedim.
Şaşırmıştı. "Tabi Selena hanım.İyi geceler." dedi ve ben içeri gidip tekrar yatak odama çıktım.
Whatsapp'a girip Justin'e mesaj yazdım. "Selam." çevrimiçi oldu ve "Selam güzellik." yazdı.
Gülümseyerek "Nasılsın? Neler yaptın bugün?" dedim. "Bugün aslında evde oturup film izleyerek geçti. Yaklaşık yarım saat önce de Ryan geldi onunlayız." dedi.
"Ortam var yani." diyip gülen emoji bıraktım. "Biraz var evet." dedi. "O zaman ben sizi bölmeyeyim.İyi geceler!" yazdım.
"İyi geceler güzellik!" yazdı ve whatsapptan çıktım. Biraz Justin'i düşünmek fena olmazdı bence.
İlişkimiz çok yeniydi ve ben bazı şeylerde utanıyordum. Mesela o bana şimdiden sevgilim,güzellik gibi terimler kullanıyordu.
Ama ben söylemeye bile kıyamıyordum. İlişkimize bir şey olacak diye de çok korkuyordum.
Daha birkaç gün olmasına rağmen beni çok mutlu ediyordu.
Uzun zamandır ilk defa bu kadar mutluydum ve bunların geçmesini hiç istemiyordum.
Selamm! 😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Unaware Escape• (Tamamlandı.)
FanficSelena Marie Gomez. Annesi ölen ve hayatını babasıyla geçirmek zorunda kalan Selena'nın hikayesi.Babasının bağımlılığı bir yana, borçları bir yana, eline geçen paraları kumara yatırması bir yana. Selena, babasından gizlice bir işte çalışıyor. Eline...