Rande

900 51 3
                                    

Když jsem se blížila k hřišti tak tam stál se sárou právě se líbali.Když mě David spatřil hned za mnou běžel a řekl že to není tak jak to vypadá ale já ho neposlouchala a běžela s pláčem domů.Když jsem ubrečená otevřela dveře tak hned přiběhla babička a vyptávala se.Já jí řekla že jsem si vzpoměla na mamku a odešla jsem do pokoje.Neřekla jsem jí to protože by se moc vyptávala.Když bylo kolem 9 večer tak jsem si šla vyčistit zuby a převléct se do pižama a učesat.Než jsem šla spát tak jsem ještě chvíly přemýšlela nad Davidem v duchu jsem si říkala jal jsem di mohla myslet že kluk jako je on pozve někoho jako jsem já na rande.Je to ubožák a kretén.Chvíly jsem nadávala a pak usnula.Ráno jsem vstala předstírala ranní nevolnost abych nemusela do školy. Babička na tohle super,když mě třeba bolí ruka, tak zůstávám doma. Nechtěla jsem do školy kvůli Davidovy.Když jsem šla do kuchyně za babičkou zeptat se co bude k obědu ,tak tam nebyla.Bylo to divný a začala js se bát prošla jsem celý barák až na koupelnu.Hned jsem tedy běžela do koupelny a tam sem vyděla mojí babičku jak se svírá v křečích.Hned jsem zavolala sanitku a ta za 10 minut přijela.Zeptaly jse mne co se tady dělo a já jen řekla že nevím.Když babičku vezla sanitka do nemocnice tak jsem jela s nima.Hrzně jsem se bála protože babička je jediná koho mám.asi kolem 2 odpoledne za mnou přišel doktor a řekl bohužel vaše babička je...a nedopověděl to a á začala brečet.Takhle jsem brečela adi hodinu v kuse než za mnou přišla mladá sestřička.Ahoj řekla hozně milím hlase pozdrav jsem opětovala a sedla si vedle mě na sedačku.Milá Verunko teť budeš bydlet u svého bratra jo??? V tu chvíly jsem se zarazila,ale já nemám bratra řekla jsem se slzou v očích. Ale máš je to porodním listu řekla s úsměvem sestřička.

Gejmr A JáKde žijí příběhy. Začni objevovat