Video?!?

698 55 0
                                    

Řekl tím svým úžasným hlasem:na to máme služku aby vařila a uklízela.Na chvíli jsem se zarazila a pak jsem se začala smát.A jak se jmenuje?zeptala jsem se ironickým hlasem.Matěj jen  odvětil:Berta.Začaly jsme se smát a pak si Matěj usedl ke stolu a začal do sebe cpát palačinky.Hrozně si je vychutnával a chtěl recept pro Bertu.Já se jen uchechtla napsala ho.Než jsem mu stačila dát oznámil mi, že musí natáčet.Já jen smutně přikývla na souhlas a pak jsem ho okřikla:uklidí to Berta?Matěj jen přikývl a pousmál.

Když se blížil ke své pracovně jen jsem tichým hláskem řekla:můžu jít s tebou? Matěj ke mě přistoupil a zeptal se:ty jsi nikdy nehrála minecraft?Když jsem řekla že ne tak se zasmál hrozně nahlas.Poté řekl ať jdu teda s ním že mi tu hru ukáže.Já jen vesele povyskočila a šla jsem za Matějem jako ocásek.

Už otevřel dveře od pracovny a řekl ať se posadím na židli vedle něho.Já se jen posadila a byla jsem zticha.Když Matěj obvolal Jirku Krále tak mi řekl ať mlčím.Zakývala jsem hlavou na souhlas a byla jsem zticha.Bylo to hrozný když jsem se nemohla zasmát.Matěj a Jirka říkali pořád vtipný věci.Jednou jsem jsi potřebovala kýchnout tak Matěj na chvíli vypnul zvuk aby to Jirka neslyšel.Bylo to hrozně vtipný.Asi po 30 minutách Matěj zakončil video a zeptal se mě jestli si chci zahrát minecraft. Trochu jsem se toho bála ale nakonec jsem řekla že jo.Matěj zapnul minecraft pro jednoho hráče a vysvětlil mi pravidla a jak přežít.Bylo to super hrozně mě to bavilo: řekla jsem vesele.

Odcházely jsme z pracovny a Matěj se mě zeptal jestli nechci něco podniknout.Podívala jsem se na něj jestli to myslí vážně a když jsem se přesvědčila tak jsem zakývala hlavou na souhlas .Tak co třeba...přemýšlel Matěj. ÁÁÁÁ už to mám půjdeme...

Pro ty kdo tohle čtou na počítači.Doporučuji to číst na mobilu je to lepší a delší.

Jinak moc děkuji za hvězdičky který sem dáváte a za čtení mé fan fikce DĚKUJI!!!:*


Jinak vím že tenhle díl byl o ničem!:*

Gejmr A JáKde žijí příběhy. Začni objevovat