Mám to?!?

228 22 2
                                    

  Nezbývalo nic jiného než zajít za Matějem a zeptat se ho jestli ty peníze nemá...  

7 HODIN VEČER:

,,Matěji?,,zeptala jsem se nejistě když jsem otevírala dveře do jeho pracovny.Seděl na židli otočený k obrazovce od počítače a pouštěl si nějaké video.Přistoupila jsem blíže k němu a zavřela dveře aby to náhodou neslyšela Alex která ležela v obývaku na gauči.,,Co se děje?,, zeptal se Matěj a stopl video.,,Potřebovala bych půjčit peníze,,Řekla jsem nejistě protože jsem nevěděla jak na to bude Matěj reagovat.,,Já myslel že to bude něco vážného,víš přece že ti peníze dám.Kolik potřebuješ?,,Zeptal se,,.No..to je to..je to trochu víc..potřebovala bych 100 tisíc?,,Řekla jsem a sklopila hlavu.Matěj se hned zvedl ze židle a řekl ať se posadím na pohovku kterou má v rohu pokoje.,,Matěj to bral ze srandy a tak se trochu po usmíval.,,Myslím to vážně..Matěji potřebuji ještě dneska..nemůžu ti říct na co,ale prosím budu ti to splácet najdu si práci,ale ty peníze nutně potřebuji.Celou dobu na mě zíral a když mu došlo že si vlastně srandu nedělám tak vykulil oči a ještě jednou se mě zeptal na co?,,Matěji nemůžu to říct věř mi já ti to splatím.,,Co se s tebou děje jsi jiná o co jde vydírá tě někdo?Jestli ano..tak mi to řekni pomůžu ti,,.Řekl a prohrábl si vlasy.,,slibuji všechno ti to vysvětlím až bude po všem,,.Řekla jsem a čekala na reakci.Dobře dám ti je ale slíbíš mi že se ti nic nestane a neuděláš nějakou pitomost,,.Přikázal a já zakývala a vyskočila z pohovky.,,Děkuji jsi nejlepší bratr na světě,,vyjekla jsem a silně jsem ho objala.

Teď taková krátká kapitolka ale dneska vyjde ještě jedna.Napínavá tak se těšte.:*

Gejmr A JáKde žijí příběhy. Začni objevovat