Blížila jsem se k obchodu ze sportovním oblečením ale v tom jsem viděla... V tom jsem viděla Davida Nováka a hned jsem začala panikařit.Chtěla jsem to obrátit a odejít dřív než mě uvidí ale bylo pozdě.David mě zahlídnul hned jak jsem se otočila.Ucítila jsem jeho ruku na mým rameni a zrychlila jsem tempo.David ale zrychlil taky.já se jen rychle otočila k Davidovy a zařvala jsem na něj ať mě nechá být.David šel za mnou pořád.Najednou se ocitl přede mnou a zastavil mě.Já se na něj ani nepodívala to co mi udělal bylo od něj hnusný.Nech mě ať ti to vysvětlím prosím.Udělal na mě psí oči ale já ho ignorovala.On mě chytil za bradu a řekl ať ho poslouchám.Zařvala jsem že to bolí a v tom přiběhl Matěj a hned na Davida zařval:nech jí být blbe.Já se pousmála na Matěje a on mi úsměv opětoval.David hned odešel ale pak se otočil a udělal na mě face jakože najdu si tě.
Hrozně jsem se bála ale Matěj mě chytil kolem pasu a po šťouchl mě abych šla.Matěj se mě zeptal jestli je všechno v pořádku.Já jen přikývla a zrychlila tempo k motorce.Nasadila jsem si helmu a nasedla jsem si na motorku.Matěj nasedl hned po mě a pak se zeptal jestli mužem jet,já přikývla a jeli jsme.
pohled Matěje(Gejmr)
Chtěl jsem říct Verče že už asi půjdeme,tak jsem šel do obchodu ze sportovním oblečením ale nebyla tam.Tak jsem šel kousek dál a pak jsem jí viděl.Nějaký kluk jí tam otravoval tak jsem zakročil.Vypadala dost vystrašeně.Jako kdyby ho znala.Až přijedeme domů tak se jí zeptám.Trochu jsem přemýšlel jak jí dám ten dárek.Normálně nebo nějak víjmečně. Celou cestu domů se na mě ani jednou neusmála a nemluvila se mnou.Chvíli jsem si myslel že jsem udělal něco špatně ale v tu chvíli...
ČTEŠ
Gejmr A Já
Fanfictiontento příběh je o jedné dívce které se zhroutí život.Přečti si a zjistíš víc.:*