Došla jsem do pokoje a zavřela za sebou dveře.Polsadila jsem se na postel a začala vymýšlet plán na půlnoc.Jak to udělám aby Matěj nezjistil že jsem pryč a jak dostanu 100 000 Kč do továrny.Vytáhla jsem tedy velkou černou tašku a naházela do ní peníze který mi Matěj před chvíli dal.Byly to tisícovky a tak jich bylo opravdu hodně.
Pořád ale nemůžu uvěřit že se to všechno stalo teď to že jsem se pohádala s Davidem a hned na to ho unesli.Zdá se mi moc podezdřelý.Ani nevím proč to dělám však mi ublížil a to dvakrát.Řekla jsem si v duchu a šla si ještě na chvíli lehnout.Lehla jsem si na postel a přikryla jsem se lehkou peřinou.Byla jsem tak vyčerpaná z toho všeho že jsem hned usnula.
O půl 12 v noci jsem vyšla z domu.Matěj si toho ani nevšiml a to bylo dobře.Cesta trvala asi 20 minut takže jsem tam byla i dřív.
Přicházím do továrny všude je tma až na jednu místnost která je ozářená svíčkami.Všude vysely suché trámy které se nademnou přímo lámaly.Všude byly pavučiny a prah který kryl kouty místností.
Najednou jsem uslyšela výstřel a křik.Ženský křik.Hrozně jsem se klepala a měla chuť běžet co nejrychleji domů,ale musím Davidovi pomoct.
Vešla jsem do ozářené místnosti a vidím tam ležet ženu která je celá od krve.Do obličeje jsem té ženě neviděla ale byla mi podle postavy a oblečení povědomá.Obrátila jsem zrak na druhou stranu kde stál muž s pistolí v ruce celou dobu se díval na tu ženu a klepal se bylo vidět že to nechtěl udělat.Stoupla jsem si blíže ke dveřím a bych viděla tvář muže který vystřelil.
To koho jsem viděla jsem opravdu nečekala byl tam Matěj a ta žena..Nemůže to být..šeptla jsem si pro sebe a hned vyběhla za tou ženou.Otočila jí obličejem k sobě a tam.NEEE jak jsi mohl zařvala jsem po Matějovi a se slzami v očích vytáhla z tašky mobil.Neváhala jsem a vytočila co nejrychleji sanitku.Začala jsem na ní mluvit ale marně nic se nedělo.Matěj jenom stál a zíral na ní...
Omlouvám se za to že včera nevyšla ještě jedna kapitola ale vůbec jsem to nestihla takže se omlouvám.Pokud máte nějaké výhrady třeba na charakter Matěje tak napsat do komentářů ráda si počtu.Mějte se hezky a užívejte prázdnin:*
Jinak můžete psát typy kdo je ta žena.I když to je asi jasný,ale proč?Zítra vyjde další.Kde se to dozvíte tak čtěte:*
ČTEŠ
Gejmr A Já
Fanfictiontento příběh je o jedné dívce které se zhroutí život.Přečti si a zjistíš víc.:*