Najednou ale slyším jak mi v kapse vibruje telefon.Odemknu ho a přišla mi zpráva od neznámého čísla.Zvedla jsem ho pak jsem řekla,,halooo!,,.Hrozně rozklepaným hlasem protože vždy když mi někdo volal tak se někomu něco stalo.Hrozně jsem se bála aby se něco nestalo Matějovi.Z telefonu se ozvalo,, Hello,my name is Max and I am girlfriend your brother,,Ohh yes,Can i help you???řekla jsem v domnění že mi odpoví ale zavěsila.
Hned jak jsem položila mobil na stůl tak zazvonil zvonek.Šla jsem otevřít a ve dveřích stál David Novák.Z lekla jsem se a chtěla jsem zabouchnout dveře ale strčil tam nohu.Nech mě být!řekla jsem rázně.David rukou rozrazil dveře a chytil mě za ruku.Běž pryč!řekla jsem s očekáváním že půjde pryč ale nešel.Potom mi dal můj pramen vlasů za ucho.Bylo mi hrozně.Začala jsem brečet a v duchu jsem si říkala že by mohl přijít Matěj ale nestalo se tak.
David mě pohladil po tváři a řekl že to tak nemyslel a ať ho vyslechnu.Nevěřila jsem mu ani slovo.Proč bych to jako dělala řekla jsem.Protože mě miluješ!řekl přísně.Ne!řekla jsem.Možná před tím než jsem tě viděla jak se líbáš se Sárou ubožáku!!!Promiň!ona tam přišla ale já jsem nemohl nic dělat.Běž prosím pryč.Ne! dokud mě nevyslechneš neodejdu.Tak říkej stejně ti nic věřit nebudu.Přestala jsem brečet a sedla jsem si na shody.Nechceš jít spíš do vnitř? zeptal se mile.Ne! odvětila jsem.
Nechtěla jsem aby se nějak zjistilo že tady bydlí Gejmr. Matěj by na mě byl hrozně naštvaný!Řekla jsem si v duchu.David řekl pojď HNED!!!.Musela jsem ale bála jsem se.Tak jsem šla hned za Davidem.Už otevíral dveře ale v tu chvíli zazvonil zvonek.Super!vykřikla jsem.Nechoď otevírat jasný!řekl přísně.Ale to je pizza řekla jsem nevině.David jen řekl dobře ale nic neříkej.Jen jsem přikývla a šla otevřít ve dveřích byla Max.Hello Verča!Řekla jsem wellcome Max come a šla jsem do vnitř.Max šla hned za mnou a hned jak David uviděl Max začal utíkat.Thank you Max.Řekla jsem vesele a ona se jen nechápavě otočila na utíkajícího Matěje.What...
Je to trochu divné vím.Ale vám se tohle líbí takže...
Pokud vám vadí jak Max mluví anglicky tak může mluvit česky jestli chcete!
Jinak nějaké připomínky???
A děkuji za 900 přečtení jste úžasní:*
ČTEŠ
Gejmr A Já
Fanfictietento příběh je o jedné dívce které se zhroutí život.Přečti si a zjistíš víc.:*