SEDNI!

565 34 1
                                    

  Matěj se na mě podíval a řekl nebo spíše zakřičel ,,PUPÍK tak se bude jmenovat,,Já jsem jen vyhoupla ze sedačky a chňapla jsem Pupíka do náruče.Uvědomila jsem si že ho vlastně musím něco naučit tak jsem neváhala a odnesla jsem ho do pokoje.Matěj šel hned za mnou a podal mi sáček s dobrůtkami.Matěj se posadil na mojí postel a pozoroval jak mi to vůbec nejde.Pořád se usmíval.Vzala jsem jednu dobrůtku do ruky a Pupíka jsem položila na koberec přede mě.Řekla jsem přísně SEDNI! a on si nesedl SEDNI!zase nic.Byla jsem úplně zoufalá protože jsem ho to učila asi 2 hodiny.Pupík jen přiblble koukal na Matěje.Vypadalo to že má rád spíše Matěje než mě.

,,Ukaž já to zkusím,, řekl Matěj.Já jsem si sedla na postel a koukala jsem se na Matěje.SEDNI!řekl takovým něžným hláskem.Já udělala face(obličej) jakože what?(co?).Pupík si sedl.Matěj se pousmál a řekl ať to zkusím taky.Hned jsem se zvedla z postele a sedla jsem si vedle Matěje na koberec a řekla,,SEDNI!,,Pupík si sedl a já mu za odměnu dala dobrůtku a pohladila ho po hlavičce.

,,Asi má hlad,, řekla jsem vesele.Granule má v kuchyni na lince.Hned jsem šla do kuchyně.Čapla jsem granule do ruky a vzala malou modrou misku do pokoje.

Otevřela jsem dveře a uviděla jsem tam jak se Matěj mazlí s Pupíkem.Zasmála jsem se a tím jsem je asi vyrušila.Podívali se na mě jako kdyby mě chtěli zabít ale pak ke mě přiběhl Pupík a skočil mi do náruče.Nemyslím si že by to bylo štěstím že mě vidí ale tím že mám jídlo!.Položila jsem Pupíka na koberec a dala mu sladkou pusu na hlavičku.Vedle Pupíka jsem položila misku a do ní jsem nasypala granule.Hned se ne ně vrhl,asi mě opravdu hlad.

,,Nepůjdeme mu něco nakoupit?,,zeptal se vesele Matěj.Já přikývla a oblékla jsem si bundu.Matěj šel hned za mnou.Oblékl si šortky,modré triko a koženou bundu.Vzal klíče od auta.Trochu jsem se divila že má auto protože jsme vždy jeli na motorce.Než jsme odešli tak jsem vzala Pupíka do náruče a pošeptala jsem mu do ouška,,za hodinku přijedeme a dovezeme ti hračky.Pupík na mě vyplázl jazyk a já mu dala pusu na čumáček.

Matěj čekal s autem před dome.Nastoupila jsem a řekla,,my jedeme autem jo?.Matěj se na mě podíval a řekl,,ty chceš jít pěšky??a pousmál se.Já radši neodpovídala a dělala jsem jako,že jsem nic neřekla...  

Gejmr A JáKde žijí příběhy. Začni objevovat