Nevěřím ti?!?

373 25 1
                                    

Přečtete si předešlou kapitolu aby jste byly trochu v obraze.Pokud chcete nějaký super příběh tak si najděte ,,Kluk jménem Vadim,,Mega příběh.

A pozvala jsem Davida do v nitř.Dovedla jsem ho do mého pokoje a chvíli si povídali mezi slovy jsme se několikrát políbili a pak mě najednou zavibroval telefon.Otočila jsem ho displejem k sobě a odemkla ho.

Na facebooku mě přišla zpráva od mé kamarádky tuším.Jmenuje se Sára

Sára:Co děláš?

Já:Jsem tu z Davidem.

Sára:Ty už na něj nejsi naštvaná?

Já:Proč bych na něj byla naštvaná?

Sára:děláš blbou jo?

Já:O čem to tu mluvíš sakra.

Sára: ...

Já:Odpověz hned!!!!

Já:Sárooo!

Sára:Tobě nevadí že když jsi s nim měla rande kde mě políbil a byl se mnou?

Já:Lžeš,nevěřím ti ani slovo.

Sára:Chceš důkaz?

Já:Nechci!!!!!!!!!!!

Zahodila jsem mobil na postel a přisunula se k Davidovi který seděl u počítače.Sedla jsem si mu na klín a políbila ho.Miluješ mě?Zeptala jsem se a on nejistě přikývl.A řekneš mi pravdu?David mě místo odpovědi políbil a začal mě hladit po vlasech.Rychle jsem se od něj odtáhla a rázně se na něj podívala.

Řekl by jsi mi pravdu?Řekla jsem už trochu naštvaně.David přikývl a políbil mě.Takže přede mnou nic netajíš?Ne řekl rázně a otočil se zpět k počítači.

Zase jsem slyšela zavibrování mobilu tak jsem se zvedla z Davidova klínu a sedla si na postel.Vzala jsem si do ruky mobil a klikla na facebook.Hned se mi objevila zpráva od Sáry.Klikla jsem na to a tam se načítala fotka.Než se stačila načíst tak jsem klikla na přerušit načítání a tím jsem to načítání zrušila.

Já mu věřím,miluje mě.Řekla jsem si v duchu a podívala se na Davida.Ozářený jasem obrazovky a usmíval nad nějakou zprávou.

Ahoj jo po dlouhé době jsem tu.Vím že je tady ten díl mega krátký a mega nudný ale teď dámy a pánové teď to vypukne zase budu aktivní ,,jééééj,,Chystám něco velkého tak určitě čtěte.


Gejmr A JáKde žijí příběhy. Začni objevovat