Bylo tam napsaný:Gratulujeme GEJMR za 100 tisíc odběratelů na YouTube a na druhým gratulujeme Gejmrovec za 100 odběratelů na YouTube.Trochu jsem se zarazila a Matěj se na mě upřeně podíval a řekl: já jsem YouTuber.Moc jsem YouTube nesledovala.Přišlo mi to ubohý a nudný řekla jsem si v duchu.Nevěděla jsem že youtubeři dostávají jen za to že sedí u počítače tolik peněz.Řekla jsem vážně.
Matěj neboli GEJMR řekl že tento dům zdědil po svém tátovi a.Už to nedopověděl protože jsem ho zarazila a zeptala se:ty ho znáš?Jaký byl?Jak to že jsi ho nepamatuji?Jak umřel?Jak se jmenoval?Matěj se jen smutně podíval na mě a pak řekl ať se posadím na sedačku co je v obýváku a já jsem hned šla.Poté co jsme se posadily tak mi Matěj odpověděl na všechny moje otázky.
Už bylo asi kolem 9 večer tak jsem řekla že jsem unavená a že jsi pudu lehnout.Když jsem vstávala tak se mě Matěj zeptal jestli nechci nějaké jídlo.Já jen zakývala hlavou jako že ne.Než jsem přešla práh od dveří tak jsem k němu přiběhla a objala jsem.Asi ucítil mojí slzu na jeho rameni protože mě pošeptal ať nebrečím.Ale já musela,asi po 1 minutě se ode mne odtáhl a já mu dala letmo pusu na tvář.Trochu se začervenal.Ještě jsem řekla, že moc děkuji za všechno a odešla jsem do svého pokoje.Asi kolem 12 v noci mě přišel zkontrolovat jestli spím a jestli jsem v pořádku.Já jsem ale dělala že spím aby si nedělal starosti.
Sobota:Ráno jsem se probudila v krásných bílých nebesích.Vzala jsem si do ruky můj nový mobil abych se podívala kolik je hodin.Mobil mi ukazoval 6:30 trochu jsem se zděsila,protože takhle brzo jsem snad vzhůru nikdy nebyla.Chtěla jsem ještě spát ale můj mozek mi to nedovolil.Chvíly jsem jen tak ležela a pak jsem se odhodlala vylézt z postele.Převlékla jsem se a pak jsem vyšla z pokoje.Matěj ještě vzhůru nebyl tak jsem si šla udělat snídani.Chvíly mi sice trvalo než jsem našla kuchyni a nakonec jsem jí našla.Byla tak prostorná a moderně zařízená.Pokusila jsem se udělat palačinky.Taky se mi to povedlo.Připravila jsem si nutelu a šlehačku.Na stůl jsem položila už připravené palačinky a udělala kakao.Asi kolem 7 hodiny přišel Matěj a řekl:...
Další díl se pokusím napsat zítra.Doufám že se vám tenhle díl líbil a ahoj:*
ČTEŠ
Gejmr A Já
Fanfictiontento příběh je o jedné dívce které se zhroutí život.Přečti si a zjistíš víc.:*