Pohled Matěje:
Chvíli jsem si myslel že jsem udělal něco špatně ale v tu chvíli.Já jsem strkal klíč do zámku a bylo slyšet jak se dveře odemkly.Chtěl jsem klíč vyndat ale než jsem to udělal tak Verča rozrazila dveře a utekla do svého pokoje.Opravdu jsem se o ní bál taková nikdy předtím nebyla.
Řekl jsem si v duchu.Uplynulo asi 5 minut a já se rozhodl uvařit večeři.Na internetu jsem našel nějaké palačinky a pustil jsem se do toho.Už jsem měl připravené těsto a chystal jsem se ho nalít na pánvičku.Snažil jsem se aby vypadala hezky a aby byla ve tvaru hvězdy.Tak jsem položil formu hvězdy na pánvičku a do formy nalil těsto.
Ale v tom mi zazvonil telefon a já musel běžet do své pracovny.Volala mi nějaká paní jestli kvůli narozeninovému dortu.Telefonovali jsem spolu asi 10 minut a pak jsem si uvědomil že dělám palačinky.Rychle jsem odhodil mobil na stůl a běžel do kuchyně.V kuchyni stála Verča a v ruce držela talíř s palačinkami.Falešně se pousmála a položila talíř na stůl.Přiblížil jsem se k ní a zeptal jsem se jestli jsem něco udělal.Ona jen sklopila hlavu a šla do svého pokoje.Vůbec jsem na palačinky neměl chuť.Tak jsem je nechal na stole.Chtěl jsem jít za ní ale měla zamknuté dveře do pokoje tak jsem jí nechal být.
Ráno jsem chtěl vyzvednout dort a dárek pro Verču ale když jsem už byl připravený jít pryč tak mě Verča chytila za ruku a zeptala se jestli nechci jít nakupovat nebo někam zajít.Vůbec jsem nevěděl co mám říct abych nic neprozradil tak mě napadlo jen že musím jít na konferenci. Verča se naštěstí nevyptávala a tak jsem šel.Vyděl jsem že je smutná ale potom co jí dám ten dárek tak smutná nebude.
Došel jsem k autu a jel jsem nejdřív do Pardubic abych vyzvedl dárek pro Verču a pak jsem jel do cukrárny kousek od našeho domu.Když jsem přijel domů tak jsem rychle zabalil dárek a do růžové krabice a do ní jsem dal...
Pohled Verči
Co když na moje narozeniny zapomněl?Řekla jsem si v duchu.V to jsem uslyšela klíče tak jsem vylítla z postele a otevřela jsem dveře od pokoje.Za mými dveřmi byla velká růžová krabice.Se slzou v očích jsem vzala krabici a šla za Matějem.
,,To je od tebe?,,řekla jsem vyklepaným hlasem.,,Jo Jo ode mne přece si nemyslíš že bych zapomněl na tvoje 15 narozeniny že ne?,,řekl smutným hlasem.Já radši neodpovídala a pousmála jsem se na něj on mi úsměv opětoval.,,Šup,,řekl veselým hlasem.Já neváhala a rozbalovala jsem krabici.Matěj se furt po usmíval.Trochu jsem se bála.Chytla jsem jeden konec stužky a mašle se pomalu rozmotávala.Chytla jsem stuhu a odhodila jsem jí kousek dál.Položila jsem obě ruce na vršek od krabice a pomalu ho odkrývala.Odhodila jsem vršek krabice na stranu a úplně jsem se rozbrečela když jsem tam viděla....
Pokračování příště doufám že se vám dnešní díl líbil.Můžete ho ohodnotit hvězdičkou a nějakým komentářem DĚKUJI!!!?*
ČTEŠ
Gejmr A Já
Fanfictiontento příběh je o jedné dívce které se zhroutí život.Přečti si a zjistíš víc.:*