Asi za hodinu jsme přijely domů.Čekala jsem že mi pupík skočí do náruče ale neskočil vlastně jsem ho vůbec neviděla.Trochu jsem se lekla ale neváhala jsem a šla ho rychle hledat po domě.Doufala jsem že někde bude ale nebyl prošla jsem celý barák.Volala jsem PUPÍKU!!!ale nic nepřišel.Byl to hrozný pocit.Nemám ho ani jeden den a už jsem ho ztratila.Jsem hrozná vždycky všechno pokazím.Začala jsem brečet a v tom přišel Matěj a zeptal se co se děje.Bála jsem se mu to říct ale řekla jsem to.,,Já jsem ho no,ztratila,,řekla jsem rozklepaným hlasem.,,koho??,,zeptal se Matěj.Pupíka vykřikla jsem a začala jsem ještě víc brečet.Matěj jen na mě zařval NEBUL!.Matěj mě uklidňoval ale marně.
Pohled Matěje
Nevím jak jí mám říct že jsem ho dal do boudy na zahradu.Ona si myslí že ho ztratila.Nebo že bych!Nééé nemůžu jí takhle týrat.Prostě jí to řeknu,ale co když bude na mě naštvaná?Řekl jsem si v duchu.
Pohled Verči
,,Je mi to líto Matěji vím jak si ho měl rád a já ho takhle ztratila,,.Matěj si sedl ke mě na postel,objal mě a pošeptal mi do ucha,,Je na zahradě!.Řekl vesele.Chtěla jsem ho něčím praštit ale byla jsem v šoku.,,Takže já jsem ho neztratila?,, zeptala jsem se Matěje.,,Né neztratila,, odvětil Matěj dal jsem ho na zahradu aby tady něco nerozbil.Byla jsem šťastná že jsem ho neztratila a rychle jsem běžela na zahradu.Otevřela jsem dveře do zahrady a Pupík mi skočil do náruče.Odnesla jsem si ho do pokoje vyprávěla jsem hu historku jak jsem se o něho bála a všude jsem ho hledala.Na Matěje jsem naštvaná nebyla.Kdo by taky byl když mi dává všechno co potřebuji a co chci.
Pondělí: Ráno mě zase probudil Pupík.Skákal mi na boku a lízal nohu.Jak zaregistroval že jsem vzhůru tak se mi vrhl na obličej.Začal mě lízal a vyplazovat na mě jazyk.Přitáhla jsem si ho sobě mazlila jsem se s ním asi 20 minut.poté jsem ho položila na koberec u mé postele a vzala jsem si do ruky mobil.Podívala jsem se na něj a ukazoval mi že je 11 hodin.Rychle jsem vylítla z postele,oblékla jsem se do černého tílka,krátkých kraťasů a šla do koupelny.Pupík šel hned za mnou.Přišla jsem do koupelny a dala si korektor a u děla jsem si něco s vlasy.Vyčistila jsem si zuby a šla do kuchyně.Na stole v kuchyni ležel papírek se vzkazem.Jsem na obědě s kamarády tak si objednej nějaké jídlo.Odhodila jsem papírek zpátky na stůl a objednala jsem si šunkovou pizzu.Najednou ale slyším jak mi v kapse vibruje telefon.Odemknu ho a přišla mi zpráva od....
ČTEŠ
Gejmr A Já
Fiksi Penggemartento příběh je o jedné dívce které se zhroutí život.Přečti si a zjistíš víc.:*