Ukázka Domu?!?

786 44 5
                                    

Byl to tak velký pokoj říkala jsem si pro sebe.Hned na stole který byl pod oknem ležel bíly notebook vedle něj byl bíly tablet.Před stolem byla židle jak jinak než bílá.V rohu byl sedací vak a u něho byla lampa z ikei. Na druhé straně pokoje byla velká skříň a před ní byl položený kulatý bílý koberec.Na proti stolu byla krásna bíla postel s nebesy.Lustr byl kulatý a bíly.Na stole ležela krabička zabalená do krásného bílého papíru.Jakmile jsem k ní přišla a natáhla jsem pro ní ruku tak Matěj řekl:to máš za těch 13 let co jsem s tebou nebyl,vím jaké to je vyrůstat bez sourozence tak promiň.Já jen přiběhla k němu obejmula jsem ho a pošeptala jsem mu do ucha:díky že tu jsi teď.A já se mohla věnovat té krabičce.Roztrhala jsem balící papír a byla to krabička od telefonu,bylo tam jablko takže jsem usoudila že je to Iphone se slzou v očích jsem rozdělala krabičku.V krabičce byl nejnovější Iphone co může být.

Opatrně jsem položila mobil na stul a běžela jsem za bratrem který seděl na červené sedačce a s pláčem jsem ho objala a dala mu pusu na tvář.Moc moc moc ti děkuji: řekla jsem tichým hláskem.Nemáš zač: a šibalsky se usmál.Asi po 1 hodině hraní videoher na konzoly, se mě zeptal jestli nechci ukázat dům, jen jsem přikývla na souhlas a rychle jsem se zvedla ze sedačky na měkoučký koberec.Matěj šel přede mnou a já se něj pořád culila.Pořád se na mě nenápadně díval,asi si myslel že ho nevidím,ale já ho moc dobře viděla.Proč se na mě pořád díváš???zeptala jsem se potichu.On jen řekl že chce vidět mojí reakci až mi ukáže jeho pokoj.Trochu jsem se zděsila.Matěj už bral za kliku a pomalu otevřel dveře.Bylo takový to napětí a mě přešel mráz po zádech.V jeho pokoji bylo několik počítačů a měl to tam zařízené hrozně hezky a moderně.Měl tam velký pracovní stůl a něm různé konzole,Xbox,počítače a několik obrazovek.Nad jeho pracovním stolem byl pověšený youtube ticoon za 100 tisíc a vedle něho ještě jeden.Na jednom z nich bylo napsané:...



ahoj moc vám všem děkuji za to že jste se podívaly na mojí fan fikci moc vám děkuji:*

Gejmr A JáKde žijí příběhy. Začni objevovat