Zábava

693 46 1
                                    

Předem se chci zeptat jestli vám vyhovuje číst spíše Matěj nebo Gejmr??? Názor pište do komentářů děkuji.Pokud máte nějaké výhrady nebo připomínky sem s nima.Jinak se chci omluvit za asi 5 nebo 4 díly kdy jsem to psala na mobilu a neopravovalo mi to, takže se omlouvám za chyby.:* 

   ÁÁÁÁ už to mám půjdeme:řekl Matěj a já jen bezmocně čekala na to co řekne.Nakonec z něho vypadlo.Půjdeme na hamburger a pak na nákupy.Já jsem vypískla radostí a objala ho.Pak mi řekl ať si sednu chvíli na sedačku.Vůbec jsem nevěděla co chce se mnou probrat ale trochu jsem se bála,že řekne že je to naposledy co se vidíme. Matěj spustil:Jak to bude se školou?řekl starostlivě.Já si jen nahlas oddychla a on se mě zeptal proč jsem si takhle oddychla.Já odvětila že jsem se bála že už se nikdy neuvidíme.Matěj se ke mě naklonil na obětí a pošeptal mi do ucha že mě nikdy neupustí.Po dlouhém objímání mi ještě řekl ať to že je Gejmr nikomu ale nikomu neříkám já jen zakývala hlavou na souhlas a povzdechla si.Tak co bude s tou školou zeptal se.Půjdeš do školy až za dva týdny jo?Cože až za dva týdny?to je super.Řekla jsem s radostí.

Pak mě pomohl vstát a řekl ať si obléknu něco lepšího na sebe a že za 30 minut vyrazíme.Hrozně jsem se těšila.Přišla jsem do pokoje a oblékla jsem si na sebe roztrhané kalhoty,černé tílko a kostkovanou košili. Poté jsem vyrazila do koupelny kde jsem si udělala něco s vlasy a šla jsem si vzít peníze.Zakřičela jsem asi přes celý barák:Už jsem připravená můžeme jít.Matěj jen zakřičel na zpět že teda musíme jít.Když jsme se potkaly na chodbě tak měl na sobě šortky,bílé triko a koženou bundu.Hned jak mě uviděl mi pochválil oblečení a podal mi do ruky přilbu trochu jsem se lekla a řekla ironickým hlasem: helma? Matěj se na mě podíval řekl:jedeme na motorce. Né že bych ti nevěřila ale trochu se bojím:řekla jsem vystrašeně.Matěj se na mě jen usmál a odešel.Já jsem šla hned za ním abych se neztratila.

Matěj na mě čekal už s přilbou na hlavě.Ta motorka byla fakt hustá moc motorkám nerozumím ale tohle to muselo stát majlant. Doběhla jsem k němu ze sklopenou hlavou a řekla že jsem připravená jet on jen nastartoval a jeli jsme.Vždycky jsem si to chtěla zkusit ale nebylo jak.Držela jsem se Matěje jako klíště.Jeli jsme asi okolo 15 minut.Konečně jsme dorazily na místo.Tak jaký to bylo zeptal jsem mě Matěj.Ještě jsem to rozdýchávala a pak zařvala juchůůůů super.Matěj se pousmál a pomohl mi sundat helmu.Pak...

Gejmr A JáKde žijí příběhy. Začni objevovat