Matěj asi točil video a já mohla připravovat oběd.Chtěla jsem udělat kuřecí torttilu ale neměla jsem kuřecí maso.Takže jsem začala improvizovat místo kuřecího masa jsem dala hovězí.Myslím že Matěj není takový znalec masa.Začala jsem vařit.
Na stůl jsem položila 3 talíře s obědem a svolal všechny k jídlu.
Nejdřív přiběhla Max a po 10 minutách Matěj.Max hned usedla ke stolu a začala se cpát.Matěj přistoupil ke stolu a políbil Max do vlasů.Jen se uchechtla a pokračovala v jídle.Máš to výborný Veru řekla Max a Matěj zároveň.Děkuji zamumlala jsem s plnou pusou.
Po obědě jsem šla do svého pokoje oblékla jsem se do něčeho lepšího než to co jsem měla na sobě.
Vlasy jsem hodila do drdolu a lehce jsem se nalíčila.Ještě jednou jsem zkontrolovala svůj kufr a sedla si na postel.Chvíli jsem přemýšlela nad Davidem,ale pak mě myšlenky na něj hned opustily.Jsem ráda jak to dopadlo že s ním nechodím,že jsem je viděla a že jsem přešla na jinou školu.
Najednou ke mě přišel Matěj a sedl vedle mě na postel.Upřeně se na mě díval.Odhrnul mi pramen vlasu který mi zakrýval jedno oko.Hluboce nadechl a já věděla že začne mluvit o něčem vážným.
,,Kdo je David?,,zeptal se starostlivě.Já se jen otočila na druhou stranu a dělala blbou.Jaký David?,,zeptala jsem se přiblbě. Matěj se na mě blbě podíval a otočil si mě k němu.Dívali jsme se přímo tomu druhému do očí a já věděla že mu to Max řekla.Věděla jsem že už mu to říct musím tak jsem spustila.
,,David je kluk ze školy který mě pozval na rande.Myslela jsem si že je to super kluk než se líbal se Sárou.Hodně mi ublížil tak jsem se sním vůbec nebavila.Když jsem spolu byly nakupovat tak jsem ho tam potkala to je ten kluk co mě tam otravoval.No a teď nedávno přišel sem k nám domů.A chtěl jít do v nitř ale já ho nechtěla pouštět aby to o tobě nezjistil tak když jsem ho chytila tak mě praštil a já spadla,ale nic se mi nestalo.No a potom přišla Max která mě zachránila no vlastně i tebe.
Matěj byl namýchlý že jsem mu to neřekla a že si to s ním vyřídí až ho potká.Já ho ale uklidnila že už mě nechá...
Jo a jen aby jste měli malou představu jak Verča vypadá tak takhle:*Je to náhodná fotka z Google jen aby jste věděli.
A Max??? takhle:*
ČTEŠ
Gejmr A Já
Fanfictiontento příběh je o jedné dívce které se zhroutí život.Přečti si a zjistíš víc.:*