Bratr???

822 62 4
                                    

Do očí se mi začaly nahrnovat slzy,tak já mám bratra?řekla jsem si v duchu.Dlouze jsem se zadívala na sestřičku jestli opravdu je to pravda. Její oči se leskly a smála se jak andílek.Začala jsem hrozně plakat a zároveň se i smát.Asi po 1 minutě jsem ztichla a začala jsem v duchu přemýšlet:jak vypadá jak se jmenuje kde žije a kolik mu je let.V tom mě ale sestřička zarazila a řekla hrozně příjemným hlasem souhlasíš s tím tedy že budeš bydlet u něho?? Já se jen zvedla ze židle a radostně vyskočila.Se sestřičkou jsme se dohodly že k němu půjdu ještě dnes.Policie mě odvezla domů a čekala před domem.Když jsem si zabalila všechny věci tak jsem nastoupila do auta.Jeli jsme asi 3 hodiny a já si užívala cestu.Když jsme zastavovaly na benzínce tak jsem se zeptala kde vlastně bydlí a oni řekly divným hlasem,v Praze.Asi jsem po cestě usnula protože mě vzbudily až policisté u krásného baráku.Vypadal úžasně.Když jsem vylezla z auta tak mě policisté vyndaly věci z auta tak řekly že mě půjdou vyprovodit do domu abych nešla sama.V tu chvíli jsem je vůbec neposlouchala a šla k baráku.Zazvonila jsem a ve dveřích se objevil....


Díky za 35 zhlédnutí a za 10 hvězdiček ,moc si toho vážím a budu se snažit vydávat díly každy den alespoň 2.Pokud máte otázky nápady ,můžete je napsat do komentářů díky moc!!!!!!:*

Gejmr A JáKde žijí příběhy. Začni objevovat