Különkiadás -Lisa múltja

2.7K 209 2
                                    

Sziasztok! Ez egy szülinapi különkiadás lesz avarjuli -nak címezve!
Nagyon, nagyon boldog szülinapot kívánok Julikám!!❤️❤️❤️❤️😘
Remélem tetszeni fog a rész!

____________________________

Mindig is nehezemre esett visszaemlékezni a múltban történtekre....
Van egy seb a hátamon, ami azóta ott van, amióta az eszemet tudom. Csak az a baj, hogy nem tudom miért van az ott...

Anyukám még a születésemkor meghalt, ezért nem is ismertem. Apa pedig sosem szeretett mesélni róla, viszont sikerült kiszednem belőle, hogy nagyon hasonlítok rá és, hogy nagyon szép nő volt.

Szerencsémre egy vicces, jófej, megértő és védelmező apám van.... azaz volt egészen 15 éves koromig.

"Otthon ültem a TV előtt próbáltam levezetni a feszültséget, ami apával való veszekedésünk közben felgyülemlett bennem. Szombat volt, és Neki el kellett menni dolgozni, engem meg nem akart elengedi bulizni este, pedig csak egy kis baráti bulizás lett volna, és amúgy is már (igaz csak 1 hete) betöltöttem a 15-öt. Nagyban kapcsolgattam a csatornák között, mikor megcsörrent az otthoni telefon.
-Jó napot! -köszönt bele egy 30-40 év körüli férfi.
-Jó napot! -köszöntem én is -Miben segíthetek? -kérdeztem.
-A los angelesi renőrségtől hívom és Lisa Morgan-t keresem! -hangjában egy kis sajnálatot fedeztem fel.
-Én lennék az. -válaszotam és valamiért tartottam attól, amit mondani fog.
-Tájékoztetni szeretném, hogy édesapja, Thomas Morgan autóbalesetet szenvedett és meghalt. -mondta ugyanazzal a hangnemmel, mint az előbb. A szememből záporoztak a könnyek. Ő egy ördög, nem halhatott meg egy autóbalesetben!!! A telefonnal a kezemben rogytam le a földre és csak sírtam. Az fájt a legjobban, hogy veszekedtünk, és nem tudtunk kibékülni. De ezután már soha nem kérhetek bocsánatot tőle az önzőségem és a makacsságom miatt. Soha többé nem hallgathatom a hülye vicceit. Egyszerűen elment....."

Apa halála után szinte azonnal elhúztam onnan, nem akartam ott maradni a rossz emlékek mellett. Új otthonomnak New York-ot választottam, szerencsére apa hagyott hátra nekem sok mindent, és nyárimunkát is vállaltam, így utaztam el oda, és így iratkoztam be a suliba.
Azt az egy napot azonban soha sem fogom tudni elfelejteni...

Úgy érzem rengeteg kérdés kavarog bennem, amikre meg is akarom kapni a választ!

____________________________
Igen, ez ilyen rövid rész lett, de azért remélem tetszett!😊
Még egyszer boldog szülcsinapcsit Julim!!❤️❤️😘

U.i.: Sajnos a holnapi és a jövő heti rész elmarad.☹️☹️ Bocsi!☹️😢

Az Én Bukott AngyalomWhere stories live. Discover now