3.rész "A csók"

4.5K 383 2
                                    

Sziasztok!
Nagyon köszönöm, hogy már ennyien olvassátok a "könyvem". Nagyon sokat jelent nekem! 😊Imádlak titeket!😊






Már szeptember 10-e van, és Jason folyamatosan próbál "visszaszerezni". Én még nem tudom, hogy mit érzek, de ez amit csinál valamiért egyáltalán nem zavar. Talán visszaszerettem belé?
Ma szombat van, úgyhogy elmentem vásárolni kaját. Menet közben találkoztam Jason-nel.
-Szia! -köszönt mosolyogva.
-Hali! -köszöntem vissza.
-Hová mész? -érdeklődte meg.
-Csak kaját vásárolni. -mutattam fel a bevásárló listát.
-Klassz! Veled mehetek? -nézett rám a fekete szemeivel, amikben el lehetett veszni.
-Aha, persze! -mondtam és együtt indultunk tovább. Ez a találkozás biztos nem véletlen volt!
Már mindent bevásároltunk, és a kolesz felé vettük az irányt.
-Várj....-álltam meg egy teljesen kihalt utcába érve.
-Mi a baj? -nézett rám kérdőn.
-Meggondoltam magam! Adok még egy esélyt. -néztem rá, miközben letettem a csomagokat a földre. Erre Jason elmosolyodott, ő is letette a csomagokat és felém vette az irányt.
-Akkor ezt igennek veszem! -mire kimondta az ajkaink összeértek. Leírhatatlan érzés volt! Nem kellene ennyire meglepődnöm attól, hogy Jason megcsókol, mivel már jártunk, de ez a csók teljesen más volt...

Gyorsan ledobtam a zacskókat a konyhába. David nem volt "otthon". Elindultam a nyitott ajtó felé, ahol Jason állt nekidőlve az ajtófélfának. Idefelé út közben megbeszéltük, hogy elmegyünk moziba. Horrort néztünk. Egész jó volt, de nem fogott meg annyira.
-Ma még lesz egy buli. 23:00-kor kezdődik. Elmegyünk? -kérdezte Jason a kolesz felé sétálva.
-Aha!Miért ne? -néztem rá mosolyogva.
-Oké! -csillant fel az ő szeme is.

Mikor visszaértünk a koleszbe bementem a szobámba és benéztem a szekrényembe a "bulis ruhák" közé. Hosszú gondolkozás után végül egy fekete koktélruha mellett döntöttem, ami a combom középső részéig ér. Mielőtt felöltöztem volna, megmostam derékig érő, enyhén hullámos hajamat. Ez mindig "nagy megerőltetésnek" számít. Megszárítás után úgy döntöttem, hogy kiengedve hagyom.
Felkaptam magamra a kiválasztott ruhát és szépen, lassan nekiálltam a sminkemnek. Füstös smink, vérvörös rúzzsal.
Sikerült teljesen jól beosztanom az időmet: 21:00-kor értünk vissza Jason-nel, most meg 22:40-van. Kimentem a konyhába inni egy kis vizet, mire kopogtattak az ajtón.
-Nyitva van! -ordítottam az ajtó felé indulva.
-Készen állsz baby? -nyitotta ki Jason az ajtót.
-Aha! -mosolyogtam rá, miközben ő átkarolta a derekam, és magához húzva megcsókolt.
-Akkor induljunk! -mosolygott még erőteljesebben. Rajta egy fehér póló volt egy szaggatott farmerrel. Felkaptam a kanapéról a kis táskámat és kimentünk az ajtón. A kolesz kapuja előtt egy fekete Audi állt. Jason kinyitotta nekem az ajtót és én beültem az anyós ülésre.
-Út közben megállunk az egyik haveromnál oké? -kérdezte miközben beült mellém.
-Nekem mindegy. -vontam meg a vállam miközben ránéztem. Erre ő elmosolyodott.
-Mindennél és mindenkinél jobban szeretlek! -suttogta és egyre közelebb hajolt hozzám. Ajkaink halk és hosszú csókban érintkeztek.
-Én is téged! -suttogtam én is kis szünetet tartva, majd visszacsókoltam. Elindultunk, de nem mentünk sokáig, ugyanis megláttuk Jason haverját az utcán, miközben egy lánnyál elnyelegtek. Ezután a srác valamit suttogott a csaj fülébe, erre a lány lekevert egy jó nagyot neki és azt ordította, hogy "Utállak te szemét!". Mi még a jelenet előtt megálltunk az utca túlsó felén, így páholyból, kézenfogva néztük az eseményeket. Miután az érintett lány elrohant sírva, odamentünk Jason haverjához.
-Cső! De rég láttalak! -köszönt Jason-nek és lepacsiztak, mintha semmi sem történt volna egy perce.
-Csá! Hallod mi volt ez az előbbi? -kérdezte Jason az útra biccentve, amin az imént rohat el sírva a lány.
-Ja az! Csak szakítottam vele. -vont vállat a srác akinek még mindig nem tudtam a nevét. -Amúgy ki ez a szépség? -nézett le rám. Kétség kívül nagyon jól nézett ki. Szőke kócos haj, mogyoróbarna szemek, magas, kb. 185 centis alkat....és még sorolhatnám.
-Lisa vagyok. -nyújtottam oda a kezem.
-Ben. -fogta meg a kezemet. -örülök a találkozásnak!
-'Szintén! -húztam el a kezem és rákulcsoltam ujjaimat Jason-ére.
-Ja! Hogy a barátnőd! -nézett Ben Jason-re.
-Aha. -mosolygott huncutul Jason.
-Bakker! Haver de mázlista vagy! Ő egy főnyeremény! -nevette el magát Ben.
-Tudom, és ő csak az enyém. -szorította meg a kezemet Jason.
-Amúgy Te milyen lény vagy? -kérdeztem elterelve a témát.
-Vámpír. -termett hirtelen mögöttem Ben. Igen, a vámpíroknak jelentős tulajdonságuk, hogy rohadt gyorsak.
-Értem. Akkor ezért vagytok ilyen jóban. -fordultam meg.
-Ja, de menni kéne. -nézett az órájára Jason.
-Tényleg! Ne késsünk már el. -indult meg Jason kocsija felé Ben.



Sziasztok megint! Köszi, hogy elolvastad! Ha tetszett jutalmazd egy csillaggal.😊😊

Ui.: innentől kb. 2 hetente jön ki majd új rész, és még egyszer köszi a sok olvasást!😊😊😊😊

Az Én Bukott AngyalomTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang