Kedves Olvasóim!❤️

417 18 12
                                    

Elsősorban szeretnék bocsánatot kérni Tőletek, amiért eltűntem pár évre, de szeretném elmagyarázni a helyzetem.
Szóval mikor ezt a kis történetet kitaláltam és írni kezdtem elég fiatal voltam még kb 11 éves lehettem. Akkor konkrétan minden időm ebbe a kis "könyvbe" fektettem, aztán ahogy teltek a hónapok, évek, egyre messzebb kerültem attól, amit a legelején elképzeltem. Nem igazán tudom, hogy miért volt ez, talán mert ahogy nőttem, úgy változott a személyiségem. Úgy éreztem, hogy nem tudtam mit írjak már, hogy nekem is elnyerje tetszésem, szóval egyszerűen eldobtam magamtól az egész sztorit, mondván úgyse tudom már kihozni belőle azt amit szerettem volna. Ez azonban egy elég rossz döntés volt, ugyanis szó nélkül itt hagytalak Titeket, várakozva a folytatásra. Ezért még egyszer elnézést kérek, remélem nem álltok hozzám haraggal.🥺 Az élet azóta más vizekre sodort, és végre rájöttem arra is, hogy mi volt a jelszavam, szóval visszajöttem ide. Bevallom sosem gondoltam volna, hogy ennyien fogjátok olvasni és ennyi szeretetet kap majd, szóval arra a döntésre jutottam, hogy megkérdezlek Titeket, hogy mi legyen ezzel a kis történettel.  Az első opció az, hogy törlöm, és elkezdek egy teljesen új történetet, aminek írása nekem is örömöt okozna, hiszen rengeteg új ötletem támadt azóta, szóval tiszta lappal indíthatnék.
A második pedig, hogy átírom nagyrészt az előző részeket is (ez azért sajnos viszonylag sok időt venne igénybe a tanulás meg az időm hiánya miatt), és végigviszem a kis történetem egészen a lezárásáig.
Kérlek jelezzetek vissza kommentben, hogy mi legyen.
Addig is vigyázzatok magatokra és családtagjaitokra!❤️
Szeretetettel:
BellaSiboo
❤️

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Nov 18, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Az Én Bukott AngyalomDonde viven las historias. Descúbrelo ahora