Szóval itt is lennék az "ajándék" résszel. Remélem tetszeni fog!😊😊😉
"-Hová megyünk igazgató úr? -törte meg a csendet David.
-Egyenesen az iskolába. Beszédünk van veletek!"-Mennyire sürgős? -kérdezte komolyan Amanda.
-Nagyon! -vágta rá szinte azonnal az igazgató. Meglepően gyorsan beértünk a suliba, és Mr.Lewis egyenesen az irodájába teleportált minket.
-Jó napot igazgató nő! -köszöntünk szinte egyszerre.
-Jó napot! Foglaljanak helyet! -mutatott a székekre.
-Szóval.... -ült le Mr.Lewis is- fontos döntést hoztunk.... -meredten néztünk az igazgatókra.
-Az iskolának ennek a része az erre legalkalmasabb diákokat küldetésekre küldik, és maguk itt a jelenlegi legalkalmasabb, legerősebb diákok az iskolában! -folytatta Mrs.Kelly.
-Tehát magukat párokba állítjuk és küldetésekre mennek. A párokat az egyéni erejük szerint állítottuk össze, a legerősebb a legerősebbel, hogy a legkevésbé se hátráltassák egymást! -nézett ránk komolyan az igazgató úr.
-A párok a következőek... -vett elő egy lapot az igazgató nő-
1-es csapat: Lisa Morgan és David Harris
2-tes csapat: Mark Brown és Richard Hamilton
3-mas csapat: Amanda Wright és Eric Holms. A szobákat is valahogyan így osztottuk be. -nézett rám és David-re az igazgató nő.
-A csapatoknak lesz egy adott színük is:
1-es csapat: fekete
2-es csapat: sötétkék
3-mas csapat: vörös. -mi még mindig csodálkozva néztünk rájuk.
-Egy pillanat! -szólalt meg hirtelen Mark- Muszáj ezt csinálnunk?
-Igen! -vágta rá szinte azonnal az igazgató úr- A környéken ez az egyetlen iskola, amely ilyen lényeknek ad otthont, amilyenek mi vagyunk. Erősebbek vagyunk az egyszerű embereknél, ezért meg is kell őket védenünk a rossz útra tért fajtársainktól. -magyarázkodott Mr.Lewis- De, most el is mehettek. Az ajtó mögött ott lesz a testnevelő tanárotok, Mr.Smith. Ő majd segít mindenkinek kiválasztani a megfelelő fegyvert. -intett az ajtó felé, ami kinyílt. Én még mindig "sokkos" állapotban voltam. Túl sok rossz emlék jut eszembe a harcokról. Bár nem tudok sokat, de elméletileg a családom majdnem kihalt, kb. 50 évvel ezelőtt. Erre a hátamon lévő sebhely is emlékeztetni fog. Csendben kisétáltunk az irodából. A folyosó ajtajától Mr.Smith is csatlakozott hozzánk.
-Gyerekek! Az alagsorba megyünk. -indult meg a lépcső felé Mr.Smith. Bementünk egy rohadt nagy ajtón, és egy fegyverekkel teli terem tárult szemünk elé.
-Mi alapján válasszunk fegyvert? -kérdezte Eric.
-Először is! A fegyver választ téged. Beállsz a körbe, és majd a számodra legnegfelelőbb fegyver ki fog választani. -magyarázta lelkesen Mr.Smith, de valószínűleg látta, hogy nem nagyon értjük a dolgot -Például! Gyere Richard!
-Én?!?! -mutatott magára Richard.
-Igen igen! Gyere már! -húzta magával Richardot Mr.Smith.
-Szóval beállsz ide, aztán megszúrod ezzel a tűvel az ujjad, aztán egyenként rácsöppented a véred a fegyverekre! Értitek? -magyarázkodott Mr.Smith, és átnyújtotta Richardnak a kezében lévő tűt.
-És honnan fogjuk tudni, hogy az adott fegyver minket választott? -érdeklődött David.
-Majd meglátod! -mondta sejtelmesen Mr.Smith -Kezdheted Richard! -nézett rá. Richard ugyan azt tette, amit a tanár mondott. Már kb. a tizedik fegyvernél járhatott, amikor Richardnak két pisztolyra kellett a vérét csöppentenie. Amint hozzáért a fegyverekhez Richard vére, a pisztolyok fényleni kezdtek, és Richard felvette őket.
-Tehát a pisztolyok választottak téged! -tapsolt egyet Mr.Smith.
-Ez fura volt! -nézte a kezében lévő fegyvereket Richard.
Ugyanígy tett mindenki:
David: kard
Mark: lándzsa
Eric: fémostor
Amanda: íj
Én: kasza-Hová tegyük a fegyvereket? -mutattam a kezemben lévő kaszára.
-Gondolj arra, hogy most nem akarod használni. -nézett rám és Markra Mr.Smith. Arra gondoltam, hogy "el akarom tenni" , és a kaszám fekete füst szerű cuccot bocsátott ki és egy kicsi, hajcsat szerű valami lett belőle.
-Ez persze csak a kaszánál és a lándzsánál működik. -osztott ki Mr.Smith mindenkinek a (csapat színe szerint) egy-egy védő ruhát.
-Akkor ha nincs a többieknél fegyver teljesen védtelenek? -kérdezte Mark a kezében lévő lándzsát bámulva.
-Nem. Testben is fogtok edzést kapni. Nektek ez most olyan lesz, mintha egy teljesen másik iskolába kerültetek volna. Na de most menjetek vissza a kollégiumba! Biztos sok volt ez így egyszerre. -mondta Mr.Smith. Lassan visszamentünk a koleszbe.
-Na, a mai programnak is lőttek! -dőlt le fáradtan David a kanapéra. Én letettem a telómat az asztalra és kimentem kezet mosni. Mire visszaértem a nappaliba, David a telómon nézett valamit.
-Hallod.....ezmiez?? -mutatta felém a telefont.
"Lucas❤️👊🏻😏: Szia! Hogy vagy? Nincs kedved elmenni valahová dumálni?😉"
Hopáááá!! David még nem tud az újdonsült meleg haveromról!
-Add visszaaa! -futottam a telefon felé.
-Előbb mondd meg, hogy ki az a Lucas! -tartotta fel a telóm az égbe.
-Miért kéne megmondanom?? -ugráltam, de hiába.
-Mer' csak! -mondta még magasabbra tartva a készüléket.
-Csak egy jó haverom! -ültem le durcásan a szőnyegre.
-Fiú, és csak haver? -vonta fel szemöldökét.
-Igen! Ő más..... -utalgattam melegségére.
-Na neeee!!! -röhögött fel hirtelen, mire én is elkezdtem röhögni....Köszi, hogy elolvastad!😊 Ha tetszett vote-olj!😊😊😉
BINABASA MO ANG
Az Én Bukott Angyalom
Fantasy"(...)-Anyád!- mondtam miközben David csak röhögött. Az a köcsög!! Miért kell nekem órán előtte ülnöm?! -Bocs, de imádom nézni ahogy kiakadsz rám.- mondta röhögve. Erre nekem betelt a pohár, legyintettem egyet a füzete felé, mire abból kitépődtek é...