Nasıl buldunuz hikayeyi, karakterleri çok merak ediyorum, söyleyin lütfen jdkdjf Bir de bu Demir için bulduğum çocuk ela gözlü değil. Öyle farz edin. Sevgiler ❤
----
"Yanıma gelip yatman için on saniyen var. "
Demir'in söylediği cümleyle ona doğru döndüm. Doğru mu duymuştum? Yoksa uykusuzluktan beynim mi çalışmıyordu? Günlerdir yüzüme bakmayan adam beni yanına mı çağırıyordu? Hem de yatmam için. Kaşlarımı çattım.
"Neden?"
"Çünkü ben zorla uyutmazsam uyuyacağın yok."dedi umursamaz bir şekilde.
"Uyumam neden seni ilgilendiriyor?"diye sordum bu sefer de. Baygınca ve bir o kadar da sinirli bir şekilde baktı. Çok kolay sinirleniyordu.
"İki saattir yatakta götün başın ayrı oynuyordu. Gıcırtıdan uyuyamadım. Şimdi de zebani gibi başımda dikiliyorsun. Yine uyuyamıyorum."dedi umursamaz bir tavırla.
"Ne yapsam yaranamıyorum kısaca."dedim tek kaşımı kaldırarak.
"Uyursan, yaranacaksın."dedi ılımlı bir ses tonuyla. Omuz silktim.
"Uyuyamıyorum. Sen uyu diye de yatağa yatıp sıkıntıdan patlayamam. Kusura bak."dedim. Onun gibi umursamaz cevaplar verebilmem için kendimi zorlamam gerekiyordu.
"Gel."dedi yatağına hafifçe vurarak. Oldukça ciddi görünüyordu ama şaka yapıyor olduğunu farz etmek istiyordum.
"Yatağa mı atacaksın beni?"diye dalgaya vurdum. Daha önce hiç tanımadığım bir erkekle uyumamıştım. Uyuyamazdım da. Biçimli kaşlarını kaldırdı.
"Gelip yatacak mısın, yoksa kaba kuvvet mi kullanayım?"
"Niye senin yanına yatayım ya ben. Yatağım var. Hem, sabah hemşire geldiğinde de just friend olduk mu diyeceksin?"dedim saçma el hareketleri yaparak.
Sevgilimle bile daha önce aynı yatakta yatmamıştım, bu gerizekalının tek lafıyla yanına mı gidecektim?
"Kendi yatağında uyumuyorsun. Sen uyuduktan sonra yatağına yatırırım hemşire görmeden." Cevap vermediğimi görünce,
"Yoksa," dedi sırıtarak. "Utandın mı?"
Dalga geçiyordu ama sorun şu ki haklıydı.
Kızaran yanaklarımı görünce sırıtışı kahkahaya dönüştü.
"Gülme!"dedim tıslayarak. Hayır insanlar tanımadığı insanların yanına hiç sıkıntı etmeden yatabiliyordu da benim mi haberim yoktu?
"Bunca yaşadığın şeye rağmen takıldığın tek şey bu mu?"dedi alayla. "Yanında birinin varlığını hissetmek belki iyi gelir diye düşündüm, yoksa sana başka gözle bakmam için kör olmam gerek."
Alay etme sırası bana geçmişti.
"Senin yerinde olmak isteyecek onlarca erkek sayabilirim."dedim kendimden emin bir tavırla. Yalandı, sevgilim bile beni aldatmıştı.
Demir 'anlıyorum'dercesine başını sallayıp omuz silkti.
"Birazdan 'beni ne doktorlar ne mühendisler istedi de gitmedim, illa deliler hastanesi dedim' mi diyeceksin?"
Gözlerimi devirsem de kıkırdamama engel olamadım.
"Evet, illa seni bulmam gerekiyordu."dedim dalga geçerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deliler Mekanı (Düzenleniyor)
Novela Juvenil"Kendimi hiçbir yere ait hissetmiyordum. Ama onun yanı özlediğim tek yerdi, ilk ve tek."