Multi: Ceyda
Uyandığımı fark etmemişlerdi bile. Ne yapacağımı bilememiştim. Uyumaya devam etmekten başka çarem yok gibi görünüyordu. Çığlığı bassam, herkes buraya toplansa Demir şu bahsettiği ceza odasına giderdi. Bende buradan kaçacak başka yol bulamaz mal gibi ortada kalırdım. En mantıklısı hiç görmemiş gibi devam etmekti. Anlayamadığım şey ise, neden Demir'i öyle görünce kalbim bir anlığına ağır gelmişti?
Daha önce biriyle yakınlaşmamış, öpüşmemiştim. Bir anda canlı porno görünce afallamıştım. Kalbimin ağırlığı o yüzden olmalıydı.
Kendi kendimi ikna ettikten sonra onlara arkamı döndüm. Ses için de kulaklarımı ellerimle bastırdım. Cenin pozisyonu da aldıktan sonra uyumaya çalıştım ama yanımda işi pişirdiklerini bilirken bu oldukça zordu.
"Pislik şerefsiz."diye fısıldadım kendi kendime. Zamanın geçmesi için içimden şarkı söyleyecek duruma gelmiştim. Uyumamın zaten imkanı yoktu.
Yaklaşık on dakika sonra kapının kapanma sesi gelmişti. Gitmişler miydi? Yavaşça arkama döndüm. Göreceklerimden korkuyordum ama, göreceğimi de görmüştüm. Demir'le göz göze gelince küçük bir çığlık attım. Bana dik dik bakması beklemediğim bir şeydi.
"Gördün, değil mi?"dedi sakin bir ses tonuyla.
"Neyi?"dedim. Salağa yatmak en iyisiydi.
"Gördüğünü biliyorum, ufaklık. Ama çığlık atarak bana sövüp, burayı başıma yıkmadığın için teşekkür ederim."
"Başka çarem yoktu."diye mırıldandım pes ederek. Biraz önce o kıza dokunduğu gerçeğini kafamdan atamıyordum. Neden takılmıştım ki buna? İsteyen istediğini yapabilirdi. Beraber buradan çıktıktan sonra yüzünü bile görmeyecektim.
"Hadi uyu. Bizim yüzümüzden uyuyamadın."dedi yüzsüz.
"Bir daha böyle bir şey olacak mı?"diye sordum sinirle. Sanki hiçbir şey yapmamış gibi, özür bile dilemeden yat uyu diyordu.
"Seninle olacağını mı soruyorsun, yoksa başkasıyla mı?"Muzhipçe bakarak söylemişti bunu. Ardından sırıttı. Şeytan diyor çarp ağzının üstüne, görsün gününü.
"Onu rüyanda bile göremezsin. Başka bir sürtük hemşireden bahsediyorum."
"Sürtük mü?"dedi alaylı bir ses tonuyla.
"Bu deliler mekanında biriyle yattığına göre, imame falan değil."dedim gözlerimi kısarak.
Sesimi yükselterek sitemli bir şekilde konuşmuştum.
"Karşılıklı çıkarlarımız var diyelim."dedi Demir umursamaz bir edayla. Zaten neyi umursuyordu ki?
Bir özür bile dilememişti, sonuçta rahatsız olduğumu biliyor olmalıydı. Bir an bu tavırlarına sinir olarak kaşlarımı çattım.
"Bir daha beni rahatsız etme."dedim soğuk bir sesle. Başıyla onaylasa da yüz ifademe o da kaşlarını çatmıştı. Konuşacak gibi olduğunda aceleyle konuştum.
"Her neyse. Uyuyacağım ben."dedim
"İyi geceler."dese de cevap vermedim.
Soğukluğum onu etkilememiş gibi yatağına yayıldı. Ardından bana arkasını dönerek daha rahat bir pozisyon aldı. Bende ona arkamı döndüm ve olanları düşünmemeye çalıştım. Buradan çıkana kadar katlanacaktım buna.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deliler Mekanı (Düzenleniyor)
Fiksi Remaja"Kendimi hiçbir yere ait hissetmiyordum. Ama onun yanı özlediğim tek yerdi, ilk ve tek."