XII. Povestea mea nu se mai incadreaza la umor.

276 15 5
                                    

Cand ti se calca in picioare opiniile,actiunile,trairile,sentimentele de oameni incapabili...inapti de fel,nu faci decat sa pleci capul jos,sa taci si nu mai privesti ceea ce-ti dicteaza sufletul si ratiunea tocmai pentru ca ii crezi pe acesti inapti,asa cum imi place sa-i numesc,obiectul Adevarului,Valabilului.Gandeste-te...oamenii care darama ceea ce tu construiesti sunt de obicei oameni aflati sub incapacitatea de a contra-argumenta sau de a fi cel putin la fel de buni ca tine.Ei doar distrug.Numeste-i termite daca vrei...paraziti. Un om inteligent si capabil e acela care e ca tine:Din pacate...un om care isi lasa privirea sa cada atintita in pamant.

  Nu-si poate inchipui nimeni ce simt cand ma gandesc la asta;Sunt unul dintre aceia care lasa capul jos chiar daca stie ca poate si n-am gasit o explicatie.Poate lipseste vointa nu?

Tu o ai?..dar tu,cel care te incrunti?

 Domina prostitutia,dar nu cea la care te gandesti.Unii isi prostitueaza sufletul si vechi dorinte le arunca in tomberoane doar pentru a le fosni ceva hartii prin buzunare.Intelegi ce spun?Eu nu vreau sa fac asta.Vreau sa-mi bucur sufletul pentru ca in fond asta sunt.Nu-mi pasa daca pretul pe care trebuie sa-l platesc o sa fie unul peste puterile mele.

 Daca va trebui sa ma chinui peste zece ani cu opt milioane pe luna,cu doi copii in spate,cu un sot asemeni mie inseamna ca asa trebuie.Cred in destin,iar eu il accept asa cum  e chiar daca e nedrept.Daca va trebui sa ies in strada sa-mi vand cartile din biblioteca voi iesi;stiu ca nu le va cumpara oricine.Poate le vei cumpara tu.

 Zambesc acum,dar jur,nu e zambetul meu.

Pe de alta parte cred cu tarie ca voi putea reusi alegand ceea ce-mi place fara sa fiu nevoita sa fac ceva ce-mi va provoca neplacere.Vin dintr-o familie modesta,dezorganizata,dar acest lucru nu mi-a creat ambitii care sa ma faca sa calc pe altii in picioare.

 Ce vreau sa mai spun legat de acest lucru este sa faci ce-ti va dicta acel ceva dinauntrul tau.Nu pot sa decida altii pentru tine.Daca se intampla sa dea in tine,nu le raspunde...dar nici nu lasa privirea sa cada.Vino mai tarziu si fii exemplul in carne si oase care a reusit fara concesii,fara prostitutie,cu sufletul curat.Emil Cioran spunea in Silogismele Amaraciunii ca toate apele au culoarea innecului: pana la urma suntem in mainile soartei;iar daca ne e dat sa intalnim esecuri le intalnim si intr-o parte si in alta.Joaca pe cartea care stii sigur ca te face fericit.Fericirea....alt cuvant mult prea mare.....

Fara titlu.Oricum e irelevant.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum