Razele puternice ale soarelui luminează toata camera si îmi dau seama ca am dormit mai mult decât este necesar.Deschid ochii si incerc sa ma obișnuiesc cu lumina ce acum mi se pare orbitoare.Imediat după ce fac asta ,îmi iau telefonul de pe noptieră si constat ca este ora 15:35 si ca am câteva apeluri nepreluate de la Ema.
Cobor din pat si întru in baie, unde îmi fac rutina zilnica.Imi iau pe mine un sutien albastru si chiloti din acelasi set, o pereche de blugi scurți si un tricou albastru,subtire.Ma incalt cu adidași de aceeasi culoare ca si tricoul.Imi prind părul saten intr-o coadă si observ ca a crescut foarte mult,astfel ca acum îmi ajunge pana la fund.Decid sa nu ma machiez, nu am dispoziția necesara pentru a face asta.Nu după ce s-a întâmplat aseară,nu după ce am fost de-a dreptul umilită de acel idiot.Sper sa nu il mai vad niciodata!
Las orice gand legat de el deoparte si o sun pe Ema,pentru a afla motivul insistențelor sale telefonice.
-Vanessa?
-Ema,am vazut ca m-ai sunat aseară ,dar la acea ora eu deja dormeam.Imi cer scuze..s-a intamplat ceva?
-Vanessa,am nevoie de bani.
-Din nou?
-Da,Van,tipul îmi cere din ce in ce mai mulți.Suma de care am nevoie acum este mai mare ca niciodata..
-Bine, Emm, iti dau.Dar calmeaza-te,o sa fie bine.
-Vanessa,nu asta e cea mai mare problema...
-Ema,nu ma îngrijora si mai tare decat ai facut-o deja.Spune-mi.
-Idiotul ala vrea sa îi duc banii la ora 22 la o adresa pe care mi-a trimis-o prin mesaj.
-Adică nu îi mai depui in cont?
-Nu ,vrea sa ma duc personal la acea adresa.In caz contrar, le trimite filmuletul părinților mei.
-Ema..dar tu astazi pleci la părinții tăi.
-Asta este adevarata problema,Van,nu ma pot duce.In maxim 30 de minute tata vine sa ma ia.Este abia ora 16:25.Am nevoie de tine.
-Ema,nu stiu ce sa zic..e periculos..
-Tu esti unica mea solutie,Vanny,stii ca esti singura care se afla in cunostinta de cauza,nu pot cere ajutorul altcuiva.Te rog,Vanessa,sunt distrusă daca le trimite filmuletul părinților mei.Mama ar face infarct daca ar vedea ca singura ei fiica se drogheaza si face sex cu doi tipi odată,iar tata m-ar omorî, după care s-ar sinucide.
-Bine,Ema.Sa nu ne mai gândim la asta.Trimite-mi adresa printr-un mesaj.
-Bine,Vaness.Multumesc mult,mult de tot.
-Te sun după ce termin treaba,bruteno.
-Bine,Vanessa,te iubesc.
Închid telefonul si oftez zgomotos.Nu îmi place deloc situatia in care e pusa Ema.Nici mie nu mi-ar face placere sa fiu santajata in halul asta.Primesc imediat si adresa la care trebuie sa ajung.Locul asta este destul de departe,asta inseamna ca trebuie sa plec undeva pe la ora 20,la dracu,aveam alte planuri pentru seara asta.Of,Ema!
Ceasul indica deja ora 17 si eu nu am iesit nici măcar o data din camera,motiv pentru care o fac acum.
-Buna! Spun atunci când ajung in living si il vad pe Edward discutând cu o blonda pe care nu am mai vazut-o pana acum.
Edward se uita la mine si îmi zâmbește,apoi îmi face semn sa ma asez pe piciorul lui,pe când blonda îmi răspunde cu un"buna"cam "tras de par".Dau ochii peste cap si îi adresez tipei o privire de"du-te dracu", in timp ce ea se preface ca nu ma vede.-Lucia,ea este Vanessa,sora mea cea mai mica.Vanny,ea este Lucia,sora unor foarte buni prieteni de ai mei.
-Da,îi cunosc?Evit sa îi dau mana tipei si sa facem cunostinta asa cum ar fi normal,pentru ca deja o dezagreez,deci nu are rost.
CITEȘTI
The Battle with Heart
RomanceDragoste.Un sentiment coplesitor pentru unii.O stare de euforie continuua.O viata plina de culoare.In dragoste,trebuie sa ai răbdare,intelegere,incredere si respect.Daca se respectă aceste principii, totul va merge ca pe roate. Dragoste.Un cuvant ma...