Cap.27

298 39 2
                                    

Hmm..niciodata nu mi-a plăcut vanilia mai mult decat acum.Aproape ca nu mai am aer din cauza poftei si rapiditatii cu care devorez aceasta înghețată.

-Mai usor,nebuno!

Ridic privirea spre blonda de Cassie si o vad asezandu-se langa mine,cu un aer de persoana total epuizată.

-Asa de tare ti-a tras-o Justin,blondo?

-Ha,ha!Nici măcar nu ne-am vazut azi.

O analizez pe blonda si îmi dau seama ca este foarte serioasa.Hmm..ceva nu e bine!

-Probleme in paradis,cumva?

Privirea cu care ma atinteste Cassie ma face sa vreau sa-mi retrag cuvintele,dar asta nu se mai poate.Cumva..am atins un punct sensibil.

-Ce e?

-Nu stiu,Vanessa.Dar e ceva.Sunt sigura de asta.

-Ce te face sa crezi ca...se intampla ceva rau?

-Atitudinea lui,sateno.E..distant.Pot simti asta.Si nu-mi place deloc.

Oftez apasat si îmi sterg buzele de urmele delicioasei înghețate pe care tocmai am terminat-o,cu ajutorul unui servetel frumos asezat pe masa.

-Ai discutat cu el despre asta?

Blonda oftează si isi lasa privirea in jos,apoi clatină negativ din cap.

-De ce?

-N-o s-o fac.Nu am de gand sa ma injosesc.In plus,mi-e frica de ceea ce o sa aflu.

Eram sigura ca atitudinea vesnic defensivă si orgoliul imens al blondei o vor pune intr-o situație neplăcută pe aceasta.Cassie a fost întotdeauna asa.Ea nu lasă de la ea.Ea nu face primul pas.Ea nu iartă.Ea judeca,in schimb.Si face reguli.Blonda este o persoana foarte dificilă si putini sunt cei care reusesc sa o înțeleagă.

-Dar stii ca trebuie sa..

-Nu!Nu am de gand.Dar o sa fiu atenta de acum.O sa aflu ce se intampla,dar fara sa-si dea el seama de asta.

-Nici nu ma asteptam la altceva..

-In fine.Sa lăsăm asta deoparte,momentan.Ce faci?

Îmi dau ochii peste cap si beau din paharul cu apa plata.De parca eu cred ca poate sa lase asta deoparte.Stiu ca se gândeste intens la asa zisa problema.Stiu ca o macină atat de tare,încât nu poate sa doarmă.Cassie il iubeste pe Justin.Mult prea mult.Iar el ar fi chiar prost dacă ar da cu piciorul unei asemenea iubiri.Mai ales ca blonda a facut multe pentru ca aceasta relație sa fie posibila.

-Mai bine decat tine,oricum.

-Se vede.Care-i faza?

-Te rog,nu începe.Nu e nicio faza.Mi-a placut..înghețata prea mult.

-Hai ca ai reusit sa ma faci sa rad.

-Ma bucur.

Incep si eu sa rad si in minte îmi apare imaginea lui Ryan.Îmi musc buza si incerc sa nu dau de inteles absolut nimic.Nu vreau ca blonda sa stie.La cum o stiu eu,doar pentru ca ar fi îngrijorată pentru mine,i-ar spune lui Edward tot.Iar asta nu se poate intampla.Mai bine sa nu stie.

Deblochez ecranul telefonului si ma uit plictisită la ceas.16:24.Timpul ăsta trece incredibil de greu,iar asta ma streseaza.Foarte tare.Iar corpul meu tanjeste dupa atingerile satenului.Sunt complet innebunita dupa el.Dar sunt la fel de îngrijorată din aceasta cauza.

-Lasă degetul ala in pace,sateno!

Tresar si o privesc nedumerita pe Cassie,ca mai apoi sa-mi dau seama ca arat ca o nebună,cu degetul arătător in gura.Am nevoie de sex.Urgent!

The Battle with HeartUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum