Cap.10

456 37 0
                                    

-Da,Alex,Edward stie ce am.A aflat.

-Esti sigura?

-Da!

-Si atunci cum se face ca tu încă te simti rau?

- Imm...

-Spune!

-In primul rand este mai dificil sa ma tratez,nu pot face asta imediat.Iar in al doilea rand eu nu prea..respect tratamentul si dieta pe care mi le-a recomandat medicul.

-Ai înnebunit?

-Alex,nu e chiar..

-Taci!

Tonul mult prea ridicat al lui Alex ma face sa tresar si sa ma departez de el.Stiam ca asta o sa îl deranjeze,dar nu ma gândeam ca în felul acesta.Alex obisnuieste sa fie calm in preajma mea,tocmai pentru ca stie ca nu fac fata acestui tip de comportament.

-Iarta-ma,te rog.

Se apropie de mine si îmi ia mâinile in mâinile sale,mangaindu-le usor.

-Uite,Vanessa!Ceea ce faci tu este sinucidere curată, iar eu nu am de gand sa stau cu mâinile in san.Asa ca ori faci ce spun eu,ori Edward va stii chiar de la mine ca nu respecți ce ti a spus medicul.

-Alex,nu îi spune,te rog.

- Ti-am spus deja care îmi sunt cerințele.

-Te transformi in Edward.

-Ai aproape 22 de ani degeaba?

-Bine, gata .Fac cum spui tu.

-Perfect!La ce ora trebuie sa iei medicamentele?

-La 14.

-Bun, mergem sa mâncăm.

-Alex..

-Vanessa!

-Vin...

***

Muzica data la un volum exagerat de înalt ma face sa ma simt si mai inconfortabil decat ma simteam deja.Clubul acesta este unul luxos, atmosfera este de fiecare data încântătoare aici,numai ca in seara asta eu nu am chef de nimic,motiv pentru care ma simt al dracului de prost.

Bratul drept al lui Alex este asezat in jurul umerilor mei,iar mâna sa stângă se afla pe coapsa mea,acolo unde se termina salopeta mea scurtă de blugi.

Sunt de mai multe de doua ore captivă in acest club,dar nu mai pot sa înapoi acum,mai ales ca actoria mea si a lui Alex pare sa dea roade. Spun asta pentru ca femeia vieții sale,cea care îi mânca banii si sănătatea mintală acestuia, îmi arunca săgeți de foc din locul in care se afla ea împreună cu Julia-gura-spartă si alte câteva tipe pe care nu le cunosc,mai exact de pe canapeaua din fata celei pe care ma aflu eu,Alex,Cassie,Iustin si Ema.

Dragele mele prietene au fost nevoite sa ma însoțească,pentru ca altfel nu as fi tratat lucrurile cu seriozitate. Sunt genul de persoana căreia îi trebuie sustinere de la persoanele foarte apropiate sufleteste.

Pe Cassie nu pare sa o deranjeze asta,chiar daca inițial a refuzat sa ma însoțească.Se sărută de zor cu Justin si nu cred ca mai e constienta de existența altor persoane în jurul ei.

-Hmhm!
Tusitul teatral al lui Alex reuseste sa îi despartă pe cei doi amorezati si sa îi faca sa îl privească intr-un mod demonic.

-Care-i faza?Justin ridica o spranceana intr-un mod arogant.

-Luati-va o camera!Asta e faza!
"Iubitul" meu îi răspunde brunetului cu aceeasi monedă,ca nu cumva sa se lase tocmai el mai prejos.

-Acelasi lucru va propun si vouă!

The Battle with HeartUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum