Sorb ultima picătură din ceasca de cafea fierbinte si îmi întind brațele,pentru a ma dezmorti.Sar de pe scaunul înalt din interiorul minibarului din bucătărie si ma grăbesc sa deschid geamul,din cauza căldurii,care începe sa devină insuportabilă încă de la ora asta.
Ma sprijin cu mâinile de pervazul geamului si inspir aerul umed,dar totusi placut de afara.Cand m-am trezit,am putut urmări in liniste "spectacolul" răsăritului,asa cum obisnuiam sa fac acum mai mulți ani în urmă.Un sentiment placut de liniste îmi invadeaza simturile si zâmbesc,involuntar,inchizandu-mi pentru câteva clipe,ochii.
Ma simt bine,desi m-am trezit foarte devreme,ceasul indicând la momentul respectiv,ora 06:15.Ba chiar,nu îmi este somn.Deloc.Ma simt ca si cum as fi alta persoana,mai fericita,mai împlinită.
Ies din bucătărie si urc la etajul 1,deschizând cu mare grija usa camerei in care mi-am petrecut cea mai frumoasa noapte din viață.Intru,iar parfumul puternic,irezistibil al bărbatului de care sunt îndrăgostită îmi invadeaza simturile.
Fac cativa pasi usori in încăpere si ajung langa pat.Doarme.Cel ce m-a facut aseară sa vibrez sub atingerile sale,e încă pierdut in lumea viselor.Imaginea lui îmi face inima sa tresalte de bucurie si corpul sa îmi tremure,aparent insesizabil din exterior,dar cu o mare intensitate din punctul meu de vedere.Trăsăturile lui sunt atat de frumoase,încât simt ca ma îndrăgostesc de el a doua oară.Oftez,sentimentele mele sunt extrem de puternice,atat de puternice ca nu îmi mai pasa de rațiunea mea,aruncată chiar de mine aseară ,intr-un colt mult prea îndepărtat.Tot ce vreau e sa îl am pe el,sa stiu ca îmi apartine doar mie,iar eu doar lui.Sa stiu ca suntem un întreg.Trup si suflet.Îmi adun lenjeria de pe jos si hainele cu care am fost imbracata noaptea trecuta si,dupa ce il mai privesc o data,întru in baie.Arunc hainele intr-un colt si astept sa se umple cada cu apa.Ma uit in oglindă si zâmbesc si mai larg acum,când constat cat de frumoasa sunt.Ochii îmi strălucesc de fericire,iar fata îmi este mai luminoasa decat oricand.
E timpul sa opresc apa si asta si fac,apoi adaug din belsug spumant de baie cu aromă de caramel.Apuc de marginile singurului obiect vestimentar de pe mine si il dau jos,nu inainte de a mai inspira o data, parfumul mult prea cunoscut mie,ce este impregnat in el."Acum si in pielea mea",gândesc amuzată.
Am intentia de a-l arunca si pe el in acelasi colt in care am le-am aruncat si pe celelalte,dar îmi dau seama ca nu ma lasa inima sa fac asta,asa ca il asez frumos pe micuțul fotoliu de langa cada.
Rasuflu usurata,ma bucur ca nu am facut asta."Evident ca nu ai facut-o,Vanessa!Doar e tricoul celui pe care îl iubesti.Tricoul lui Ryan",se grabeste constiinta sa îmi spuna..Tresar speriată si ma ridic in sezut,cu mâinile sprijinite de pat,pe langa solduri.Am fruntea transpirata si inima mea bate cu putere,inte-un ritm mult prea alert.Incerc sa-mi reglez respiratia,in ritmul asta o sa fac un infarct si aprind veioza,cu mâinile tremurande.Ma întind dupa paharul cu apa si beau tot continutul acestuia,apoi rasuflu usurata si îmi musc buza cu putere,pana când simt in gura, gustul metalic al sângelui.
Ma ridic din pat si ies pe balcon,inspirand si expirand aerul răcoros si mult prea binevenit al noptii.
"Nu-ti face griji,Vanessa,a fost doar un vis.Doar un nenorocit de vis.Asa ceva nu s-a intamplat.Nu s-a intamplat si nici nu o sa se întâmple vreodată,nu esti chiar asa de naivă!Nu vei permite asta!"
Propria-mi constiinta încerca sa ma calmeze,si din fericire,chiar reuseste s-o facă.Pana la urma,are dreptate,a fost doar un..cosmar.Da,un mare cosmar!
CITEȘTI
The Battle with Heart
RomanceDragoste.Un sentiment coplesitor pentru unii.O stare de euforie continuua.O viata plina de culoare.In dragoste,trebuie sa ai răbdare,intelegere,incredere si respect.Daca se respectă aceste principii, totul va merge ca pe roate. Dragoste.Un cuvant ma...