Cap.12

438 43 0
                                    

Arunc cărțile pe masa si oftez zgomotos.Particip de mai mult de doua ore la acest joc si am castigat de nu mai mult de trei ori.Sunt praf!

-Van,esti praf,fato!
Ma uit la Cassie,care îmi zambeste atotștiutor si mai ca îmi vine sa ma înfig in parul ei blond si lung.Si chiar as face-o,daca nu mi-ar plăcea atat de tare cum este aranjat.

-Multumesc,draga mea,mulțumesc!
Ma "stramb" la ea intr-un mod mai mult decat copilăresc,iar ea scoate limba la mine.

-Cu placere,scumpo,cu placere!

-Eu m-am plictisit.
Ema lasa si ea cărțile pe masa si isi sprijină coatele de marginea ei,prinvindu-ne de-a dreptul plictisita pe toți.

-Eu propun sa facem altceva.Dar nu ma intrebati ce,pentru ca nu am habar.

-Super,Jace.Ne-ai ajutat foarte mult.

-Taci,blondo.Eu cel putin am spus ceva in interesul tuturor.

-Vai,dar cat de interesant a fost ceea ce tocmai ai spus!!Glumesti,nu?

-Nu,chiar deloc.
Cassie isi da ochii peste cap,nemulțumită.Se vede ca e obisnuita sa aibă ultimul cuvant.Nu pot sa spun decat ca exista un inceput pentru toate..

-Hei,gata!Nu stiu ce faceti voi,dar eu merg in casa,sa îmi mai iau o bere.
Justin se ridica si se uita la Cassie,cu scopul de a afla daca vrea si ea sa îi aducă ceva.Aceasta clatină negativ din cap,drept raspuns.

-Mai vrea cineva ceva?

-Eu mai vreau.Justin se uita la Ema,făcându-i semn sa continue.Apa,apa vreau.

-In regula.Vin imediat.

-Pe mine m-ai întrebat daca vreau ceva,cumva?Sau ai facut-o si nu am fost eu atent?
Alex se uita cu o mima de persoana jignită si ridica o spranceana.

Justin pleaca,alegând sa îi răspundă cu "semnul pacii",stârnind rasul tuturor,mai putin al lui Alex.

-Ce mai gazda esti si tu,mă!

-Alex..câți ani ai?

-25,sateno.De ce întrebi?

-Fara motiv..
In sinea mea chiar ma bufneste râsul,dar sunt mult prea plictisită ca sa pot face asta pe bune.In ritmul asta,sigur o sa adorm.
Si când ma gândesc ca e prima data cand ies afara din casa,in ultimele doua săptămâni.

Da,nu am mai iesit,dar nu pentru ca nu am avut voie,Edward s-a arătat a fi destul de înțelegător dupa ce am purtat acea discutie mult dorita,in care i-am explicat cat de mult îmi doresc sa ma ierte si cat regret ca s-a ajuns aici.
Nu am mai facut asta pentru ca nu am avut chef.Mi-am petrecut majoritatea timpului fie stând in camera mea si uitându-ma la diverse filme,fie stand cu Ema si Cassie la piscină.
Si nu as fi iesit nici azi,daca nu ar fi insistat Alex s-o fac,pe motiv ca nu nu ne-am mai "strans"de mult cu toții.Si avea dreptatea,asa ca l-am ascultat si iata-ma aici,murind de plictiseala..

-Ia,mă!
Justin îi pune lui Alex in fata,o sticlă de bere ce mai mult ca sigur e foarte rece,luându-ma dupa aspectul umed al exteriorului sticlei.

-Ai citit vreo pagina din Codul Bunelor Maniere,cât ai fost in casa?

- Taci si bea! Nu ma mai sâcâi,ca ti-o iau si pe aia.

-Du-te dracu'!Acum e rândul lui Alex sa îi arate degetul mijlociu bunului sau prieten.Parca ar avea cinci ani!

-Mai bine v-ati gândi la o metoda prin care sa scapam de plictiseala asta,nu credeti?
Drept răspuns,acestia se uita unul la celalalt pentru câteva secunde,urmând sa ridice,aparent nepăsători,din umeri.

The Battle with HeartUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum