-La dracu' cu mine si cu gura mea mare!Chiar nu puteam sa tac?!Cu siguranta,acum mă crede vreo disperată sau mai stiu eu ce..
-Si el ce a spus?
-Nimic,Ema!Nu a spus nimic,am plecat imediat ce l-am trimis la dracu'.
-Off,Vanessa..
-Ema,ce sa fac acum?Nici măcar nu ma pot gândi la momentul in care vom fi pusi fata in fata.Sunt terminată!
Oftez apăsat si simt cum mi se umezesc ochii.Am fost atat de proastă!Am fost constientă,încă de când il cunosc,ca tot ce vrea de la mine e sa fac sex cu el.Si in ciuda faptului ca am stiut,tot am îndrăznit sa recunosc asemenea lucruri.E atat de gresit ce am facut,încât simt ca ma apuca disperarea.Dar nu am mai gandit limpede.Sa-l vad cu tipa aia acolo mi-a provocat niste sentimente pe care nu le pot explica.M-am simțit groaznic,ca si când as fi fost inselata,desi nu a fost deloc asa.Eu si cu Ryan nu avem nicio legătură,nimic in comun,chiar daca îmi pot da seama ca si el detine un strop de atractie fizică,la fel cum si eu detin.Daca m-as fi culcat cu el pana acum,mai ales ca am avut de multe ori ocazia sa fac asta,probabil acum nici nu s-ar mai fi uitat la mine.Dar el încă încearcă sa isi atinga scopurile,iar vina mea este ca îi dau foarte multe sanse sa facă asta.
-Vanny,dragostea e..complicată..rațiunea nu poate castiga in fata sentimentelor,mai ales când sunt atat de puternice.
-Cum ai putut,Ema?Cum de nu te-ai îndrăgostit de el?Cum e posibil sa nu simti ceva pentru el?
Bruneta oftează,ca si cum ar incerca din răsputeri sa-si găsească cele mai potrivite cuvinte.O privesc insistent,asteptând nerăbdătoare sa-i aud răspunsul si parca sper sa nu spuna ceva ce m-ar soca,sa nu-mi nege teoria.Nu m-am gandit nicio secunda ca Ema ar simti ceva pentru Ryan,în ciuda faptului că acestia au avut o aventura de o noapte.Sper ca nu m-am inselat.
-Vanessa..Nu pot sa neg faptul ca Ryan este unul dintre cei mai frumosi bărbați pe care îi cunosc si stii la fel de bine ca si mine câte cunostinte masculine am.Nu pot nega nici faptul ca banii,puterea si atitudinea sa m-au atras.Dar nu m-am îndrăgostit de el,Vanny.Nici măcar nu am simtit nevoia sa-l mai vad de atunci,cred ca m-am gandit la el de maxim doua ori in atata timp.Dar eu il iubesc pe Edward.Probabil ca alta in locul meu,s-ar fi îndrăgostit de el.Eu nu,poți sta linistită.
O analizez cu atentie pe bruneta mea prietena si îmi pot da foarte repede seama de sinceritatea ei.Îmi spune adevarul,simt asta.Si ar fi trebuit sa ma gândesc si la faptul ca ea îmi iubeste fratele.Ema nu a putut sa treacă peste dragostea pe care i-o poarta lui Edward si incep sa cred ca nu o s-o facă niciodată.
-Ce e de facut?
-Nu vreau sa te fac sa te simti si mai rau,dar Ryan nu iti merita sentimentele.Încă de când ne-am întâlnit cu el si cu Edward la restaurant,imediat ce ti-am observat atitudinea in preajma lui,mi-am dorit ca tu sa nu începi sa simti ceva pentru el.Sa nu pici in aceasta capcana,pentru ca stiam ca nu ai sa te mai poți ridica.Dar încă e timp,Vanessa.Bun,i-ai mărturisit ceea ce simti pentru el,ai facut asta intr-un moment de disperare,ai fost geloasă,eu te inteleg.Dar el stie destul de bine ca tu vrei sa stai departe de el.Ca încerci sa-i faci fata si in mod sigur nu a uitat ce parere ai despre el.E posibil ca asta sa-l atraga pe Ryan si mai mult,dar eu vreau sa spun ca,daca faci puține eforturi,te poți întoarce la vechea ta atitudine.Încearcă sa-i rezisti.Fa tot posibilul sa nu devii vulnerabilă in fata lui.Fa-l sa creadă ca,usor-usor,dragostea pe care i-o porti se transformă in dezgust si ură.E singura ta sansa,Vanessa.Singura cale prin care poți scapa.
Micuța teorie a Emei ma pune serios pe gânduri.Stiu ca are dreptate,asta este singura cale prin care pot scapa cu orgoliul si onoarea nepatate.Nu stiu sigur daca va funcționa,nici macar nu stiu daca voi putea face asta,caci a-i rezista avansurilor satenului s-a dovedit a fi ceva al dracului de greu,dar sunt convinsă de faptul ca merita încercarea.Poate,pana la urma,se va plictisi si mă va lasa in pace,se va sătura sa alerge dupa mine,când toate celelalte aleargă dupa el.Ma gândesc si sper din tot sufletul ca va renunța.
CITEȘTI
The Battle with Heart
RomansaDragoste.Un sentiment coplesitor pentru unii.O stare de euforie continuua.O viata plina de culoare.In dragoste,trebuie sa ai răbdare,intelegere,incredere si respect.Daca se respectă aceste principii, totul va merge ca pe roate. Dragoste.Un cuvant ma...