-Toni, vreau sa te întreb ceva..
-Ce anume?
Sora mea bea distrata din paharul de suc pe care il are si apoi se uita la mine.
-Edward spusese, la un moment dat, ca tu...
Feresc privirea si ma fastacesc serios.Nu stiu cum sa o întreb, Antonia nu îmi spune prea multe.
-Spune, fato.Ce spusese Edward?
-Ca iti petreci majoritatea timpului cu cineva.Dar nu a spus cu cine.
-Aha.Cu Alexia.
-Nu, nu cred ca la asta făcea referire.
-Pai..Cel mai probabil, se referea la Denis.
-Denis?Care..?
-Fratele iubitului tau arogant si enervant.
Ma abtin de la orice comentariu care, oricum, nu si-ar avea rostul.Antonia nu a fost de acord cu relația dintre mine si Ryan, pe motiv ca este prea afemeiat, arogant, ca se crede superior si multe altele.Mi-a spus si ca nu o sa-mi fie deloc usor cu el si ca este posibil sa ies din toata treaba asta cu inima franta.O cred, îi dau dreptate.
Dar tot ea este cea care mi-a spus si ca e la fel de posibil ca, in ciuda atitudinii "grețoase" pe care o are, sa iubească atat de intens, încât sa nu poată renunța la respectiva persoana, adică eu, in situatia de fata.Doar ca nu se stie.Nimeni nu stie, fiindcă Ryan este imprevizibil si bipolar.
-Denis, fratele lui Ryan...
-Dar nu este adevărat.Tipul ala se ține întruna dupa mine, îmi face fel de fel de..avansuri, dar nu, n-am de gand sa..Edward intelege doar ce vrea.
-Pai si..de ce nu te lasa in pace?
-De dement ce e, Vanessa!Nu ma inteleg cu el, ce-i drept.Face doar ce il taie pe el capul si, am asa un al dracu' ghinion, încât dau de el cam oriunde ma duc.In special in locuri mai înghesuite...
Izbucnesc in ras, in timp ce Antonia se bosumfla si isi încrucișează brațele la piept.Nu îmi scapa nici faptul ca ultima propoziție a fost spusa mai in soaptă.Cineva are probleme sentimentale..Si nu ma refer la mine.
-Si indrazneste sa se apropie de scorpia supremă, adică tu?
-Îndrăznește prea mult, Vanessa.I-am dat nici eu nu mai stiu cate palme, am tipat sa plece, apoi l-am rugat s-o faca.Dar nu asculta, ti-am zis.Nu am nicio sansa in fata lui..
-Ooo....Jur ca nu credeam ca o sa te aud vreodată spunând asta.
-Nici eu, sincer.
-Antonia, dar trebuie sa recunoastem ca tipul asta este superb.Nu iti place de el?
-Şateno, putem schimba subiectul? Nu îmi place sa vorbesc despre..el.Nu vreau sa îmi amintesc ce prostie mare m-a determinat sa fac..
-Poftim?!Ce inseamna asta, Toni?
-Asta, ce?
-Ceea ce tocmai ai zis.Ce prostie ai facut?Ti-a facut ceva?
-Vanessa...eu..adevarul e ca m-am culcat cu el..
Ochii mi se măresc instinctiv si îmi duc mâna la gura, socata.Chiar s-a intamplat asta?Si cu fratele lui Ryan..Oo, Doamne..
-Si tu...Tu de ce ai facut asta, Antonia?Nu ai spus chiar tu ca vrei sa te lase in pace si ca nu te înțelegi cu el?
Oftează, iar eu îmi scot telefonul, amintindu-mi ca l-am simtit vibrand acum vreo jumatate de ora, si verific mesajul pe care l-am primit.
Este de la Dylan, care ma intreaba ce mai fac.
CITEȘTI
The Battle with Heart
RomanceDragoste.Un sentiment coplesitor pentru unii.O stare de euforie continuua.O viata plina de culoare.In dragoste,trebuie sa ai răbdare,intelegere,incredere si respect.Daca se respectă aceste principii, totul va merge ca pe roate. Dragoste.Un cuvant ma...