Cap.22

353 39 0
                                    

-Vanessa!Ce dracu'?

Scutur de doua ori din cap si o privesc speriată pe Ema,care se asaza langa mine,apoi îmi pune o mana pe fata.

-Ce ai?Ti-e rău?Esti palidă si nu mi-ai raspuns primele doua ori când te-am strigat.Stai aici si privesti intr-un punct fix,exact ca o nebună.

Asa am facut?Sincer,nici nu mai stiu ce am facut de când a plecat dobitocul de Ryan.O fi trecut mult timp de atunci?Un lucru e sigur: m-am gandit.Si m-am tot gandit.Si nu mi-a rămas decat sa-mi pregătesc armele de război,ca nu cumva sa pierd.
Îmi amintesc de prezența prietenei mele speriate si o privesc,apoi ma uit in jur.

-Vanessa!

-Ema,sunt in regula.Am rămas..in lumea mea pentru un timp.

Observ ca Denis pune pe grătar ultimele bucăți de carne si rasuflu usurata când îmi dau seama ca nu a trecut atat de mult timp pe cat ma asteptam.

-Ti-a facut cineva ceva?Ai vorbit cu Ryan?

-Mda..a plecat de langa mine acum ceva timp.

-Si?Ce ti-a spus,de esti în starea asta?

-Numai prostii,asa cum o face de obicei.Dar o sa-ti povestesc mai tarziu.Dormi la mine?

Pe fata brunetei apare un zâmbet malefic si îmi dau seama la ce se gândeste.Timp petrecut cu Edward,sau prin preajma lui.

-Bineînțeles!Credeam ca nu ma mai întrebi!

-Tu nu puteai sa spui?

-Ba da..dar am vrut sa te las pe tine sa faci primul pas.

Incep sa rad si o premiez pe brunetă cu o palmă usoara peste cap,apoi ma ridic si fac câteva miscari pe care le făceam la liceu,la ora de educație fizică,acestea făcând parte din "încălzire".

-Vrei sa bați pe cineva?

-Da!Pe toți!

-Poți sa sari peste mine?

-Incerc..bine măcar ca esti mai scundă decat mine cu cativa centimetrii.

Incep sa rad si îi simt privirea urâtă a Emei pe mine.Stiu perfect la ce se referea,dar asta nu inseamna ca nu pot face misto de ea,mai ales ca aceasta este tare amuzantă când se supăra,iar mie chiar nu mi-ar strica un micuț moment de relaxare.Sau poate unul mai mare..

-Aici erați?Pe bune,fetelor?M-ati lăsat singura acolo,cu toate pe cap?

-Cassie..venim,gata.

-Ema,te-am trimis dupa dementa asta,care arată ca si cum s-ar pregăti de război,iar tu ai rămas aici,cu ea.Si pe mine cine ma mai ajuta sa pregătesc masa?Tata?

-E tatăl tau aici?

Tatăl lui Cassie,domnul James este un bărbat al dracului de frumos.Acesta nu are o vârstă înaintată,dovada vie a faptului ca a fost un afemeiat.Si încă este.Sa ai doi copii de 22,respectiv 24 de ani la vârsta de doar 40 de ani,neimpliniti,e ceva..omul asta a facut primul copil la aproape 16 ani.Si a continuat cu "hoinaritul" chair si dupa ce soția lui,doamna Lidia,a nascut-o pe Cassie.Nu stiu cum a rezistat aceasta femeie in fata tentativelor de adulter reusite,dar stiu ca eu nu as putea.Mai bine singura,decat cu un asemenea bărbat langa mine.Dar stiu sigur ca mama lui Cassie a facut tot posibilul sa-l ierte pe bărbatul iubit,nu numai pentru ca nu o lăsa inima sa reacționeze altfel,ci si pentru Lukas si Cassie.

-Nu,desteapto!

-Ce păcat..

-Cassie,nu ziceai ca trebuie sa pregătim masa?Ce mai astepti?

The Battle with HeartUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum