Îmi incrucișez picioarele la piept si îmi pun capul pe genunchi.M-am trezit cu o durere severă de cap si nici acum,cu toate ca este trecut de ora 17,nu mi-a trecut.Am luat doua pastile,dar degeaba.Am băut ceai.Tot degeaba.Nu mai stiu ce sa fac,dar vreau sa-mi treacă pe cat de repede posibil,caci incep sa nu mai suport.
Doua bătăi scurte in usa îmi atrag atentia si nu ma obosesc sa merg sa deschid usa,mai ales ca nu e neapărată nevoie.Sunt sigura ca oricine ar fi in spatele usii poate sa o deschidă si singur.
-Intra!
Imediat ce imi îndemn asa zisul vizitator sa intre,asta se si întâmplă.Dar regret imediat ca am permis asta.
-Buna..
Lucia este ultima persoana pe care as fi vrut sa o vad in momentul de fata.La dracu,am uitat complet de Justin si infidelitatea lui!Ce o sa-i spun lui Cassie acum?
Oftez nemulțumită si o privesc urat pe blonda.Cum are tupeul sa vina aici?!
-Ce vrei?
-Te rog sa ma asculti,Vanessa.
Ma ridic in picioare ca si cum mi-ar fi fost ordonat s-o fac si ma apropii rapid de blondă.
-Ce sa ascult?Ce dracu' mai e de spus?!
-Te rog sa te calmezi.
-Nu veni la mine cu astfel de rugăminți,Lucia!Cassie îmi e o foarte buna prietenă,am sa îi spun,sa iti intre bine in capul asta sec!
Imediat ce îmi termin fraza,deschid usa,fara ca măcar sa ma uit la sora lui Ryan.Perfect!Acum mi-am amintit si de Ryan!
Dar blonda nu vrea sa ma asculte,de inteles nici nu se pune problema.Ma prinde violent de brat si ma întoarce cu fata spre ea,apoi tranteste usa,ca si cum ar fi la ea acasă.Ce tupeu are!
-Nu e treaba ta sa te implici in rezolvarea problemelor altora!
Îmi smucesc bratul din stransoarea Luciei si o împing cu putere,astfel ca aceasta face trei pasi inapoi.
-Nu-mi spune tu mie cum sa ma comport,idioato!Ti se pare normal ce faci?!Ce impresie crezi ca mi-ai dat acum despre tine?!
-Nu ma intereseaza,sateno!Tot ce ma intereseaza e sa-ti tii gura închisă,pentru ca asta nu te priveste pe tine.Lasa-l pe Justin sa...
-Sa ce?Sa-si bată in continuare joc de ea?!Nici vorba!!!
Tip si o fac destul de tare.Slava Domnului ca sunt singura acasa,altfel nu stiu cum ar fi decurs lucrurile.
-Repet:nu e problema ta!
-Esti doar o tarfa,Lucia!Fratii tai stiu ce faci?!
Blonda începe sa rada si isi da ochii peste cap.Nebuna dracu'! Si a mai venit si acum,când starea mea de sănătate nu-mi permite sa-mi bat capul cu ifosele ei.
- Ooo, te rog!Tu vorbesti in calitate de tarfa lui Ryan acum,nu?
-Poftim?!
-Adevarul doare,nu?Si stii care e problema ta?Nu stii.Nu-i nimic,iti spun eu in cazul asta.Problema ta nu e ca esti tarfa lui Ryan,problema ta este ca esti cea mai proastă dintre toate celelalte femei care poartă acest titlu!
Toate castiga diverse din faptul ca ii satisfac dorintele fratelui meu,tu esti singura care nu se ridica niciodată cu pretentii.Si pe langa toate astea,mai esti si în limba dupa el!În curând o sa-l si iubesti,la cat esti de proastă!Lacrimile îmi inteapa ochii si stiu ca daca nu as fi atât de orgolioasă in momentul de fata,le-as da drumul si mi-ar pata fata.Si nu am de gand sa-i dau o asemenea satisfacție tampitei din fata mea.
CITEȘTI
The Battle with Heart
RomanceDragoste.Un sentiment coplesitor pentru unii.O stare de euforie continuua.O viata plina de culoare.In dragoste,trebuie sa ai răbdare,intelegere,incredere si respect.Daca se respectă aceste principii, totul va merge ca pe roate. Dragoste.Un cuvant ma...