Doua bătăi usoare in usa ma fac sa-mi iau pentru câteva secunde ochii de pe dosarul la care lucrez de mai bine de trei ore si sa oftez nervos.Oare nu am fost destul de clar când am spus sa nu ma deranjeze nimeni?
-Intra!
Îmi refocusez intreaga atentie pe ceea ce făceam si inainte,dar simt cum usor,usor îmi pierd răbdarea.Si e numai vina lui Denis.Era rândul lui sa faca pe omul de afaceri si sa se ocupe de conducerea companiei.-Domnule Maxwood..?
Vocea suavă si calma a femeii ce tocmai a intrat mă face curios,asa ca las stiloul din mana si îmi ridic capul,lasandu-ma pe spate,pe scaun.
-In persoană.
O analizez pe blondă din cap pana in picioare si constat ca a fost o alegere înțeleaptă sa-i acord putina atentie.Îmbrăcămintea pe care o poarta este una decentă,dar destul de provocatoare încât sa-mi stârnească imaginația sa-si faca de cap.Fusta albastra cu talie inalta si cu o palmă mai sus de genunchi îi scoate in evidență pocioarele lungi si ale dracului de sexi,iar camasa alba,bagata in fusta,desi închisă începând de la al doilea nasture,reuseste sa ma intrige,sânii proeminenți,acoperiți de un sutien albastru fiind exact pe placul meu.
-Domnul Davis mi-a lăsat încă de ieri aceste dosare.M-a rugat sa vi le inmanez si sa vă spun ca trebuie completate urgent.
Bineînteles ca Edward a decis sa-si bata joc de mine si sa-mi dea de lucru,ca si cum nu as fi avut destule pe cap.Câteodată ma întreb de ce dracu' am construit acest "imperiu" cu el si cu Denis.Nu e ca si cum nu m-as fi descurcat si singur.Si când ma gândesc ca asta nu e singura companie pe care o conducem împreună..
Dar,daca tot s-a decis sa-mi dea atat de mult de lucru,de ce sa nu-mi iau o pauză binemeritată?Trebuie sa gandesc limpede pentru a le putea face pe toate,nu?
Îi fac semn blondei sa pună dosarele pe birou si îmi permit,intre timp,sa-i analizez si trăsăturile fetei.Pot spune ca tipa e frumoasă,nu încape îndoială.Tenul sau ciocolatiu si ochii albastri rezultă un contrast deosebit de frumos.
Întotdeauna mi-au placut femeile cu tenul ciocolatiu si in special,brunetele.E adevarat ca prin patul meu si nu numai,au trecut si blonde si roscate,dar si satene.Insa eu am avut o pasiune aparte pentru brunete.In prezent,lucrurile nu mai stau chiar la fel,iar asta i se datorează scumpei surioare a lui Edward.Satena,desi este fitoasa si enervantă peste puterea mea de întelegere,ma încântă.Felul in care arata ma încântă.Trăsăturile ei sunt perfecte si pot spune ca nu am mai vazut o femeie mai frumoasa decat ea.Tenul ei ciocolatiu,picioarele lungi,fundul bombat si sânii perfecți,pot spune,ma fac sa o doresc pe tipă cu disperare.
E adevarat ca m-a intrigat si faptul ca nu mi-a picat la picioare,asa cum au facut-o 99% dintre femeile cu care am avut contact si nu pot nega faptul ca satena e o comoara pe care abia astept sa o am in posesie.
-Îmi permiteți sa ma retrag?
Vocea blondei ma scoate din gândurile in care personajul principal este sora lui Edward si ma ridic de pe scaun,apropiindu-ma usor de noua mea pradă.
-Esti noua asistentă a domnului Davis?
-Da,domnule.
-Cum te numesti?
Ajuns la mai putin de 30 de centimetrii de blonda,pot observa cum vulnerabilitatea i se citeste in ochi si cum devine stresata.Acest lucru reuseste sa-mi amintească,din nou,de Vanessa.Trecând peste partea in care eu sunt înnebunit dupa aspectul ei fizic,urmează cea in care vulnerabilitatea acesteia ma provoacă incredibil de tare.In aceste aproximativ doua luni de când o cunosc,desi nu ne-am întâlnim de prea multe ori,am reusit sa învăț sa o "citesc",astfel ca in prezent îmi este foarte usor sa-mi dau seama ce gândeste,simte sau doreste.Papusa a devenit ca o carte deschisă pentru mine,iar asta constituie un ajutor măreț pentru mine in ceea ce priveste atingerea scopurilor mele.
CITEȘTI
The Battle with Heart
RomanceDragoste.Un sentiment coplesitor pentru unii.O stare de euforie continuua.O viata plina de culoare.In dragoste,trebuie sa ai răbdare,intelegere,incredere si respect.Daca se respectă aceste principii, totul va merge ca pe roate. Dragoste.Un cuvant ma...