Vocea asta mi se pare destul de cunoscută, la fel si modul de adresare, totusi nu pot sa îmi dau seama cine se afla in spatele meu.Probabil asta este cauzată de alcool,asa cum a spus si Dy..am uitat cum a spus ca se numește.Ce păcat!
-Ce faci,nu te întorci?Nu vrei sa dai ochii cu mine?
Ma întorc si aflu ca în fata mea se afla nimeni altul decat Ryan.Numele lui cum de nu l-am uitat?-Ryan..
Se apropie de mine,iar eu ma dau inapoi,încercând totodata sa nu cad,pentru ca alcoolul a pus stăpânire pe mine mai tare ca niciodată. Sau poate sunt atât de ametita din cauza faptului ca Ryan se afla acum la mai putin de..cativa cm. de mine,iar eu îi pot simti respiratia pe fruntea mea.-Vanessa,ma înșeli?
Incep sa râd, destul de molipsitor,cred eu,si îmi las putin capul pe spate,pentru a îl putea privi in ochi,as vrea sa ma conving daca vorbeste serios sau nu.Dar constat ca o fac degeaba.Exact asa cum ma asteptam,daca trează nu il pot "citi" pe Ryan,aflată in stare de ebrietate cu atât mai putin.
Pot doar sa îmi dau seama ca zâmbește oarecum reținut.-Ai terminat?
-Poftim?Ce sa termin?Si eu care credeam ca dintre noi doi doar eu sunt in stare de ebrietate.
-Credeai corect, iubire.Doar tu esti în stare de ebrietate. Eu nu am consumat nici măcar un gram de alcool in ultimele 24 de ore.
-Ce declarație frumoasa,Ryan.Mai fa-mi una!
-Esti atât de sexi în seara asta,încât ti-as trage-o chiar si fara acordul tau.
Asta da declarație!
Din nou,ma încearcă un ras malefic, dar nu am timp sa reactionez,pentru ca buzele sale se unesc cu ale mele intr-un mod aproape năucitor de incitant.Nu stiu ce e in mintea mea in momentul de fata, sau mai bine zis nu stiu ce nu e,dar stiu ca îi răspund la sărut si ca se simte al naibii de bine.Limbile noastre se misca lent la inceput,urmând ca apoi sa înceapă o adevarata luptă pentru supremație,chiar si in ciuda stangaciei mele.Probabil ca daca brațul lui Ryan nu mi-ar fi îmbrățișat talia,acum m-as fi topit mai ceva decat o înghețată la soare in cea mai călduroasă parte a unei zile de vara.Off,Vanessa,gândesti prea mult!
Îmi ridica talia cu ambele mâini, neintrerupand sărutul, iar eu îmi incolacesc picioarele in jurul taliei sale.Parfumul sau este atât de amețitor, iar felul în care ma sărută ma face pana si sa uit de mine.Corpul meu vibrează,la propriu,iar starea mea de extaz atinge usor,usor, limita de sus.
Îmi dezlipesc buzele de ale sale,din cauza lipsei de aer si profit de ocazie pentru a ma uita in jur.Constat astfel ca sunt lângă masina lui Ryan,cred..spun cred pentru ca este alta,nu cea pe care o stiam eu.Dar e normal,având in vedere faptul ca este foarte bogat.
Ma lasa jos si îmi deschide portierea,invitandu-ma din priviri sa intru.Fac ceea ce doreste,fara ca măcar sa schițez un gest de împotrivire,primind de la el în schimb un zâmbet usor autoritar,dar si pervers.
-Ce fetiță cuminte!Îmi place varianta asta a ta,iubire.Se apleacă si ma sărută cast pe buze.La dracu',sunt incitata peste măsură de comportamentul acestui bărbat, sper sa fie de la băutură.Masina porneste si se deplasează cu o viteza uimitoare,ametindu-ma si mai tare. Nici mana lui,ce se plimba lent pe piciorul meu dezgolit nu ma ajuta prea tare,ci doar ma excita.Mai mult decat este necesar.Îmi las capul pe spate si oftez usor,atunci când mana lui urca mai sus ,pana la bata chilotilor mei. Stiu ca ceea ce se intampla nu e bine,dar nu ma pot împotrivi.Probabil nu as fi putut sa fac asta nici daca eram intr-o stae perfect lucidă. Nu când mana lui Ryan se apropie periculos de mult de zona mea intima,nu când ma urca pe culmile plăcerii.
-Ryan..
Numele sau iese din gura mea sub forma unui geamăt si nu sunt prea mândră de asta.De ce dracu nu ajungem odată intr-un loc in care ne-am putea trage-o?Asta e tot ce îmi doresc acum.Sa simt mai mult, mult mai mult.
CITEȘTI
The Battle with Heart
DragosteDragoste.Un sentiment coplesitor pentru unii.O stare de euforie continuua.O viata plina de culoare.In dragoste,trebuie sa ai răbdare,intelegere,incredere si respect.Daca se respectă aceste principii, totul va merge ca pe roate. Dragoste.Un cuvant ma...