Nu stiam ca fratele meu are musafiri,dar mai bine rămâneam in necunoștință de cauza decat sa aflu ca un casa mea se afla nimeni altul decat afemeiatul,arogantul,nesuferitul,enervantul,discriminatorul de Ryan.Lista putea continua,desigur,dar mai bine încetez,caci îmi fac rau singură.
-Buna!
Salutul mai este unul facut doar din complezență, dar nu l-as fi facut nici pe asta,daca nu as fi observat prezența unui alt tip,pe care eu nu il cunosc.Dar avand in vedere ca se află in acelasi loc cu Ryan,deci probabil sunt prieteni, cu siguranta nu va fi pe placul meu.
-Bună şi ție,frumoaso!
Exact cum bănuiam!
Se ridica si se apropie de mine, apoi îmi întinde mâna.
-Eu sunt Denis.Vanessa,corect?
-Da,Vanessa.Îi dau mana si îi zâmbesc oarecum reținut.
-Ei bine,Vanessa,ma bucur ca te-am cunoscut.Am auzit multe despre tine.
Se reaseaza pe fotoliu si ma fixează cu privirea,pe chip citindu-i-se cu usurinta o enervantă stare de amuzament.
-Sa nu crezi tot ce auzi.Lumea poate fi foarte răutăcioasă uneori.
Privirea mea se îndreaptă,involuntar,către Ryan.
Nu ma priveste,este atent la telefonul pe care scrie ceva,probabil nişte mesaje.-Ai dreptate, numai ca în orice exista măcar un sfert de sâmbure de adevăr.
Îmi face cu ochiul,căci mă uit cam derutată la el si îmi zâmbește.
Nu stiu ce a auzit el despre mine,dar sincera sa fiu,nici nu ma interesează.Lumea oricum vorbeste aiurea..-Vanessa,noi doi avem ceva de discutat.
Evident ca avem ceva de discutat..se putea altfel?
-S-a intamplat ceva,Edward?
-Tu stii mai bine ce s-a întâmplat, Vanessa.
Ryan isi directioneaza atenția pentru prima data de gand am intrat in living catre mine si îmi face complice cu ochiul.
Groaza pune stăpânire pe mine atunci când realizez ca Ryan ar fi putut sa îi povestească lui Edward felul in care m-am comportat aseara.Cu siguranta fratele meu ma crede acum o usuratică.-Unde pleci?
-Ma întâlnesc cu Alex.
-Cine-i Alex?
Intrebarea lui Ryan este total neasteptată,dar si deloc binevenită.Doar nu se asteapta sa îi spun cu cine ma întâlnesc..
Ridic întrebător o sprînceană,iar el îsi schimbă privirea intr-una mai dură.Edward se uita cam suspicios la el,urmând ca mai apoi sa îi raspunda el la întrebarea adresată mie.
Da din cap in semn de înțelegere,se pare ca se cunosc,dar asta nu ma mira,doar si Alex face parte din anturajul lui Edward.
Ryan ma măsoară din cap pana in picioare,apoi isi continua conversația prin mesaje.-Ai mâncat ceva?
-Voi mânca in oras.
-Desigur,Vanessa.Ca de obicei.Credeam ca ai inteles care îmi sunt cerințele.
-Am inteles,Edward,doar ca nu mi-a fost foame pana acum.In plus,nu m-am trezit de foarte mult timp.
-Evident ca nu te-ai trezit de foarte mult timp,dar despre asta vom discuta când te vei întoarce.
Îmi face semn cu mâna, ca pot sa plec si exact asta si fac.
Îmi descui masina din mers si deschid portiera,gata sa plec la restaurant.-Vanessa!
Ma întorc curioasă pentru a afla cine este persoana care ma striga si ce vrea de la mine.In spatele meu,la vreo 2 m. depărtare, stă Ryan,cu mâinile in buzunarele blugilor albăstrui pe care îi poartă.
CITEȘTI
The Battle with Heart
RomanceDragoste.Un sentiment coplesitor pentru unii.O stare de euforie continuua.O viata plina de culoare.In dragoste,trebuie sa ai răbdare,intelegere,incredere si respect.Daca se respectă aceste principii, totul va merge ca pe roate. Dragoste.Un cuvant ma...