-Antonia!! Te rooog!
-Ti-am spus ca nu merg!Nu am dispoziția necesară pentru a ma plimba cu tine in urmatoarele cel putin 8 ore in ditamai mall-ul.
Sora mea poate fi atât de enervantă câteodată...Spun asta pentru ca ma rog de ea de mai mult de 30 de minute ,fără rezultat.
-Dar mi-ai promis ..
-Nu,Vanessa, nu ti-am promis nimic si tu stii asta prea bine.
-Ba mi-ai promis!
Bine,poate ca nu mi-a promis,dar asta e felul meu de a o santaja emoțional. Ma descurc cum pot..
-Eu asta am inteles din privirea ta,aseară, când m-am întors de la agenție si te-am intrebat daca astăzi mergi cu mine la mall.
-Aseară,când tu m-ai intrebat asta,eu ti-am spus clar si raspicat ca nu cred ca merg. Si nici măcar nu te-am privit ,pentru ca vorbeam prin mesaje si eram atentă la telefon.
-Off..fetița enervantă!
-Vorbeai cu reflexia ta in oglinda?
-Ha,ha,buna gluma,chiar te pricepi.
-Mulțumesc!
-Cu placere!
-Si voi cât mai aveti de gand sa va certați?
-Bine ai venit,Edward! Te rog,ia-o pe nebuna asta de pe capul meu!
-Care-i problema, Vanny?
-Nu vrea sa meargă cu mine la mall.
-In cazul asta,te duci singura la mall.Sau cu altă prietenă.Doar pe sora ta o consideri demnă de a se plimba aproape o zi întreagă,după tine,prin mall?
-Edward..voiam doar sa meargă cu mine..
-Vanessa,o sa merg alta data,când ma voi simti mai bine.Acum sunt lipsita de orice gram de energie.
Si cum se presupune ca ar trebui sa imi petrec restul ultimei zile de primavara acum?
-Bine,bine,plec in camera mea! Nu va mai enervez.
-Te comporți ca si cum ai avea 4 ani,Vanessa.Ce ai facut cu ceilalți 18?
-I-am donat Antoniei ,ca tot se comporta ca o femeie de 40 de ani.
-Mai nou stii si matematica?
Mda,sora mea geamana nu se abtine niciodata de la astfel de comentarii. Sunt eu vinovată ca matematica e cea mai dezgustătoare materie din toate câte exista? Nu,nici vorba de asa ceva.E vina celui care a inventat -o.
-Pa,enervantilor.
Plec din camera scumpei mele surori inainte ca cei doi enervanti pe care i-am lăsat acolo sa înceapă sa rada de mine.
Ma trântesc in pat si dau drumul la televizor,dar,ce sa vezi? Nimic interesant .E clar,o sa mor de plictiseală.Sau poate ca nu.
Pun mâna pe telefon si o apelez imediat pe draga mea prietenă mereu pusa pe distractie. Sper sa-mi răspundă. Si daca nu o face,cu siguranța acum e in toiul unei partide de sex,caci doar este ora 15..ma rog,ea e dornica sa facă sex la orice ora..
- Cassie?Ce bine ca a raspuns!
-Ia zi,sateno!
-Ce facem in seara asta,Cass? Si te rog,nu-mi spune ca nu stii ,pentru ca deja mi-am pierdut ziua din cauza Antoniei,nu vreau sa imi pierd si noaptea.
-Stai linistită,sateno,ai sunat persoana potrivită. Il stii pe tipul ala ,Ashton,nu?
-Nuuu...ar trebui?
CITEȘTI
The Battle with Heart
RomanceDragoste.Un sentiment coplesitor pentru unii.O stare de euforie continuua.O viata plina de culoare.In dragoste,trebuie sa ai răbdare,intelegere,incredere si respect.Daca se respectă aceste principii, totul va merge ca pe roate. Dragoste.Un cuvant ma...