9. Fallingforyou

12K 1K 5.2K
                                    

Od rana Niall i Kate mieli dużo na głowie. Tym bardziej, że Horan wczoraj poznał swoją „dziewczynę". Scarlett była naprawdę bardzo sympatyczna i miała świetne poczucie humoru (śmiała się z każdego żartu Nialla). Może nie sypała sarkastycznymi uwagami i nie była niemiła jak Kate, ale on naprawdę ją polubił. Tym bardziej, że zgodziła się udawać jego dziewczynę.

– Wiesz co, Niall, ja jakoś nie potrafię znaleźć sobie nikogo na stałe – wyznała. – Nie wiem, czy jest coś ze mną nie tak, ale z chęcią zostanę twoją dziewczyną na niby.

Wczoraj spędzili kilka godzin u Nialla, dowiadując się jak najwięcej rzeczy o sobie nawzajem. Począwszy od rodziny, poprzez ulubione kolory, a kończąc na rozmiarach ubrań. Czuł się, jakby próbował skrócić kilku tygodniową znajomość do jednego wieczoru, ale to mogło zadziałać. Jeśli Scarlett o niczym nie zapomni.

Dziewczyna była naprawdę świetna, ale Niall wiedział, że nie mogliby być naprawdę razem. Ona była przeciwieństwem kobiety, w której był zakochany; Kate. Scarlett w każdym aspekcie od niej odbiegała. Oprócz charakteru i usposobienia, różniły się nawet takimi błahostkami jak ulubione dania. Niall jednak starał się myśleć pozytywnie, być może Kate pomyśli, że zbrzydła mu na tyle, że znalazł całkiem inną dziewczynę.

Rano przyjechał Ed, który zamieszkał u Harry'ego, żeby nie przeszkadzać Niallowi i Kate. Horan naprawdę nie chciał mu mówić o rozstaniu, wiedział, że nikt z przyjaciół także tego nie zrobi. Postanowili ukrywać przed nim fakt, że nie są razem. Wspólnie jednak postanowili, że podobnie jak mama Kate, dowie się jeszcze przed wyjazdem.

Teraz Niall i Kate dopinali wszystko na ostatni guzik. Piąta rocznica Cold Coffee była dla nich naprawdę ważna i chcieli, żeby wszystko wyszło perfekcyjnie. Mężczyzna przyjrzał się wystrojowi; kilka balonów i serpentyn zdobiło salę, dodatkowo transparent zrobiony przez Zayna, dodawał temu wszystkiemu uroku. Miał nadzieję, że wszyscy będą się świetnie bawić i przez chwilę zapomną o swoich problemach.

Mimo że zostało jeszcze dużo czasu do rozpoczęcia imprezy, do Cold Coffee wszedł Ed i Harry, wyraźnie zadowoleni.

– Jak tam? – zagadał Niall, wkładając szampany do lodówki.

– Harry zrobił mi rano śniadanie – odpowiedział Ed. – Czy mogę go wypożyczyć?

– Przykro mi, jest mój – wykrzyknęła Kate, ściągając fartuch. Przytuliła mężczyznę na powitanie. – Tęskniłam za tobą!

– Ja też, młoda – odsunęli się od siebie, żeby Ed mógł uścisnąć Nialla. – Moje gołąbeczki wciąż razem. Nawet nie wiecie, jak ja wam zazdroszczę. Ile to już będzie lat?

Kate podeszła do Nialla, który objął ją ramieniem. Doszedł do wniosku, że nie zdawał sobie sprawy, jak bardzo za tym tęsknił. Uśmiechnął się do dziewczyny, która odwzajemniła ten gest.

– Siedem – opowiedział, cały czas na nią patrząc.

– Macie ogromne szczęście – westchnął, a blondyn miał ochotę się rozpłakać. – Widzę, że zostawiłem Cold Coffee i moją Kate w dobrych rękach.

– Najlepszych – objął ją mocniej i nie chciał już nigdy puścić.

– To genialnie, bo napisałem o was piosenkę! – oznajmił podekscytowany. – Nie będziecie mieli nic przeciwko, jeśli potem wam ją zagram?

– Właściwie, to czemu nie zrobisz tego w czasie imprezy? – zaproponował Harry.

– Świetny pomysł – zgodziła się Kate. – A teraz przepraszamy was na chwilę, mamy z Niallem kilka rzeczy do załatwienia, prawda kochanie?

Look After You (Larry + Ziam) CZĘŚĆ DRUGA WITSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz