PFUDOR

100 5 2
                                    

Ron: "Pink Fluffly Unicorns Dancing On Rainbows Pink Fluffly Unicorns Dancing On Rainbows Pink Fluffly Unicorns Dancing On Rainbows Pink Fluffly Unicorns Dancing On Rainbows Pink Fluffly Unicorns Dancing On Rainbows..."

Harry and Hermionie: :D

Ron: "Lets test your knowledge and see what you've learnt so far! What colour are the unicorns?"

(Finally!) Malfoy, Harry, Hermionie: "PINK!"

Ron: "Where are they dancing?"

Malfoy, Harry, Hermionie: "RRRRRAAAAAIIIIINNNNNBBBOOOOWWWWWW" *Malfoy falls over*

Ron: "Please use ONE word to describe the texture of their magical fur!"

Harry, Hermionie and Malfoy: ......

Harry: "SMILES!"

Malfoy and Hermionie: "Yeah!"

Ron: "Pink Fluffly Unicorns Dancing On Rainbows Pink Fluffly Unicorns Dancing On Rainbows, Pink Fluffly Unicorns Dancing On Rainbows, Pink Fluffly Unicorns Dancing On Rainbows, Pink Fluffly Unicorns Dancing On Rainbows, Pink Fluffly Unicorns Dancing On Rainbows, Pink Fluffly Unicorns Dancing On Rainbows, Pink Fluffly Unicorns Dancing On Rainbows, Pink Fluffy Unicorns Dancing On, Dancing On RAIN!"

Voldemort: "What the Glob are you doing? Especially you Malfoy! You're a death eater!" *SPOILERS*

Ron: *plays song to Voldemort*

Ron and Voldemort: "Pink Fluffly Unicorns Dancing On Rainbows Pink Fluffly Unicorns Dancing On Rainbows, Pink Fluffly Unicorns Dancing On Rainbows, Pink Fluffly Unicorns Dancing On Rainbows, Pink Fluffly Unicorns Dancing On Rainbows, Pink Fluffly Unicorns Dancing On Rainbows, Pink Fluffly Unicorns Dancing On Rainbows, Pink Fluffly Unicorns Dancing On Rainbows........."

Harry Potter and The Deadly Marshmallows!Where stories live. Discover now