"Üç kral var ve bu üç kralında kendilerine ait dünyaları var. Bu dünyalar şu an da bulunduğumuz dünyaya bağlı."
"Bu dünyalar nasıl oluştu?"
Thiel direniyordu. Alita bunu fark edince tekrar sordu.
"Nasıl oluştu Thiel. Hiçbir şeyi atlamadan anlat. Hemen... "Thiel hipnoz olmuş gibi bakıyordu Alita'ya.
"İki yüz yıl önce deney yapıldı. İnsanlara süper güç verecek olan deney. Fareler üstünde milyon kez denendi en sonunda başarılı oldu. Fareler gücü çok fazla kontrol edemedikleri için insanlar üstünde denendi. Üç kişi... Üçü de deneylere yardım eden doktorlardı. Deney onların üstünde de başarılı olmuştu. Ama onlara sadece güç vermedi. Dünya da verdi. Her biri için farklı bir dünya. Bu dünyalar da kralın güçlerine bağlı kişiler de vardı. Bu dünyadan insanlar da oraya gittiler ve halkın arasına karıştılar. Denekler güçlerin boyutunu gördükten sonra daha fazlasını istediler. Dünyaların merkezini alan tüm dünyaya hükmeder. Birbirleriyle savaşmaya başladılar. Birinci barışı korumak istedi. Diğer ikisinin ittifakını öğrenince merkeze giden anahtarı buldu ve onu sakladı. En sonunda bu dünya ile bağlantıyı koparmak için tüm gücünü kullandı. Sana sadece birincinin şarkı söylediğini söylemiştim. Şarkıyı söylemeden önce varisini seçti ve sonunda üçü de kendi dünyalarına hapsedildi.Bu dünya ile bağlantıları kesildi ama kendi dünyaları hala bağlıydı. "Alita ne diyeceğini bilemedi. Ağlamak istedi. Gözleri doldu iyice.
"İnsanoğlu... Taş devrinden bu yana bir adım dahi ilerleyemedi. Bu aç gözlülükle ilerleyemezde... " diyebildi acı acı. Derin bir nefes alıp devam etti.
"Peki kralların güçleri neler klanları nasıl etkiliyor? ""Üçünün de farklı güçleri var. 1. sözleriyle her şeyi yaptırabilir. Aklına gelebilecek her şeyi. Söylediği her sözü zorla bir kişiye yaptırıyorsa yaşam enerjisinin azalmasına neden olur. "
Alita, biraz beklmesi için el işareti yaptı.'Bir kişiye karşı... Eğer dediği gibi krallar hep savaş halinde ve güç yarıya indiyse çok fazla kral değişikliği demekti bu. Teddren, barışı sağlamış Randa ise dünyaları istiyordu. Bu durumda Randa sadece gücü alsa bile diğerlerine karşı koyamayacak. Peki bu kadar ısrarla beni öldürmek istemesinin nedeni ne? ' Diye düşündü Alita. Düşün düşün bitmeyeceğini fark edince Thiel'e başıyla devam etmesini istedi.
"2. nin gücü illüzyon. İllüzyon birinin, güçlü birinin görünümü, sesini değiştiriyorsa bunu ne kadar sürede devam ettirirse 2. nin yaşam enerjisinin azalmasına neden olur.
3. nün gücü ise istediği herhangi bir şeye, birine kendi yaşam enerjisini kullanarak hayat vermek anılarını değiştirmek. Her türlü yarayı iyileştirebilmek.
Klanlarla bağlantısı ise klanlar güçlerini krallardan alır. Kral yaşlandıkça güçte zayıflar. Kral öldüğünde ise güçler yok olur. Yeni kral geldiğinde güç zirveye çıkar. Yani klanda kral kadar güçlü olur. "Alita son sözlerle afalladı. Thiel'in Teddren'in savaşı bitirmek için çok uğraş verdiğini söylemişti.
"Peki şu anki krallardan diğer ikisi ne durumda? " korkarak sordu Alita.
"İkisi de fazla güç kaybetti. Varis arayışındalar."Alita gözlerini iyice açtı. Diğer varis dünyaları ele geçirmek için bu kadar acele ediyordu. Titremeye başladı.
"Korkma. "
Alita bu kez çığlığı bastı.
"S-sen!?!? "
Teddren gülümsedi ve yok oldu. Thiel çığlıkla kendine geldi."Sen! Ne yap- orda ne işin var? "
Alita koltuğun tepesine tünemişti.
Korkudan ne diyeceğini bilemedi.
"O-orda... "
"Hm? "
"Yok... Yok bir şey. Yoruldum geç oldu yatalım. Sen nerde kalacaksın? "
Thiel bir şeylerin ters gittiğini anladı. Alita'nın korkuyla baktığı yöne baktı. Hiçbir şey yoktu.
"Burda kalacağım. Koltukta yatarım."
Kız kafasını salladı.Koltuğun tepesinden indiğinde dengesini kaybedip Thiel'e tutundu.
"İyi olduğuna emin misin? "
"Evet iyiyim. Başım döndü bir an. Yemek yemedim ondan herhalde. Bir şeyler atıştırıp yatalım olur mu? "
Thiel sadece kafasını salladı."Sana çarşaf, yastık, yorgan mı istersin battaniye mi? "
"Gerek yok. Sadece çarşaf yeter. "
"O niye? "Alita'ya dank etti. Thiel ona farklı dünyalar demişti. Yani klandakiler insan değildi. O kız da sürekli ona tilki diyordu. Acaba tilki falan mı diye düşündü.
"Niye öyle tuhaf tuhaf bakıyorsun? "
"Yok. Yok bir şey. Sadece dünya ile bağlantı kesildiyse nasıl gelebiliyorsunuz buraya? "
Thiel iyice sinirlendi. Kızın kolunu tutup kendine çekti.
"Zaten fazlasıyla şeyi zorla anlattım daha fazla şey isteme. "
"Bunu yapmayı ben de istemiyorum ama bilmem gerek. Bileyim ki ona göre adım atayım. Eğer seni zorlamamı istemiyorsan güzellikle anlat. Şimdi kolumu bırak. "Thiel emri yerine getirdi. Alita yukardan çarşaf getirip Thiel'in suratına fırlattı. Thiel hala kızgındı.
"Emir vermene gerek yoktu. "
"Öyle mi dersin? "
Thiel çarşafı serip uyumaya koyuldu.
Alita ise bir iki lokma bir şeyler atıştırdıktan sonra uyumaya gitti.Büyük bir salona doğru ilerledi ikisi. Büyük kapının açılmasıyla içerdekiler heyecanla kapıya baktı. Ama hevesleri kursaklarında kaldı. Tahtın üstünde turuncu saçlı bir adam oturuyordu.
"Varis nerde? "
"Efendim. " diyerek ikisi de eğildi.
"Efendim varis bize birkaç emir verdi. "
Adam gözlerini Nicolo'ya dikti.
"Devam et Nicolo. "
"Efendim varisi almak için eve gittiğimizde Thiel de oradaydı. Kavgaya girmek üzereydik ki varis bize durmamız için emir verdi. "
"Bunda şaşıracak ne var? "
Nicolo ve Darby gerildi.
"Efendim ondan öncesinde varis bize 1. nin ölmediğini söyledi. "dedi Darby. Kral yerinde kıprandı.
"Thiel ile kavgaya girdiğimizde emir verdi. Emri verdiği sırada 1. yi ben de hissettim. Sadece birinciyi de değil birçok kişiyi. Güç sadece varise ait değildi. Ve emre uymazsam o anda ölecekmiş gibi hissettim. "Kral biraz durdu.
"Efendim bizden sakladığınız nedir?" diye sordu Darby çekinerek.
Kral ise sadece baktı ve ekledi.
"Varis'i buraya getirin. Ona göstermek istediğim bir şey var. "
"Efendim bizden istenen sırdı. "
"Yanıma geldin ve ilettin soruyu. Bu durumda emir tamamlandı. Şimdi gidin ve onu getirin sorduğu tüm sorulara da cevap verin. "
"Emredersiniz. "diyerek ikisi de eğilip uzaklaştılar.Kral tahtın arkasında duran barışı sağlayan kralların heykellerine baktı. "Teddren... Ne planlıyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VARİS
FantasyGece vakti mezarlığın ortasında kanlar içinde yatan mavi saçlı bir adam. Önünde ne olduğunu anlamaya çalışan küçük bir kız. Adam, kanlı elini kızın alnına koyar ve son sözlerini söyler. "Düşmekten korkacaksın;Düş... Yaralanmaktan korkacaksın;Yarala...