Alita, Ashildr da çok farklı bir aura sezdi. Tam emin olamıyordu. Randa'nın gönderdiği belliydi ama kız ya çok iyi bir oyuncuydu ya da gerçekten onun yanındaydı. Gözlerini kısarak bakıyordu.
"Bir sorun mu var? " dedi Thiel.
Alita derin bir nefes aldı. Kıza bıkkınlıkla bakıyordu.
"Açık olacağım casus olduğunu biliyorum. "
Ashildr ne diyeceğini bilemedi. Kafasını eğdi.
"Bingo. " dedi Alita.
Thiel ise Alita'nın direk söylemesine şaşırmıştı.
"Randa izliyor mu? " diye sordu Thiel.
Kız kafasını hayır anlamında salladı. Alita, Randa'nın nasıl izleyebileceğini düşündü."Yalan söylemenin lüzumu yok. Eğer sana zarar verecek olsaydım bunu şimdiye çoktan yapmıştım. Randa izliyor mu? " diye tekrarladı Thiel.
"Hayır. "
Alita arkasına yaslandı.
"Nasıl emin olabiliyorsun? " dedi Alita.
"Bu saatlerde iğrenç deneylerine devam eder. "
Thiel'in yüz hatları gerildi. Ellerini iyice sıktı.Alita, Thiel'in elini tuttu.
"Onunda sırası gelecek. " kıza döndü.
"Pekala ee şey? "
"Ashildr. "
"Pekala Ashildr, casusluğuna devam edeceksin. Çift yönlü. "
Thiel ve Ashildr anlamaz bakışlarla bakıyordu.
"Randa'ya bilgi vereceksin tabi benim istediğim bilgileri. Ama Randa ile ilgili olan her şeyi atlamadan bana anlatacaksın. Şu anda dünyamda neler oluyor bilmem gerek. "
"P-peki efendim. " dedi Ashildr şaşkınlıkla.
Alita gülümsedi.
"Resmiyete gerek yok. Alita diyebilirsin. "
"Ama-"
"Resmiyet yok. Biraz yanımdakini örnek al. Geldiğinden beri hiç saygı göstermedi. "Ashildr Thiel'e 'nasıl saygısızlık yaparsın!? ' bakışı atıyordu.
Thiel ise umursamadı. Arkasına yaslanıp ayaklarını sehpaya uzattı.
"Görüyorsun değil mi? "
Ashildr, Thiel'e şaşkın şaşkın bakıyordu.
"Ah bu arada arkadaşlarıma ne diyeceğiz? "
"Darby'nin kardeşi dersin. "
Kızlar ciddi misin bakışı attılar.
"Daha iyi bir fikriniz var mı? "
"Ashildr, kalacak bir yerin var mı? "
"Her gün rapor vermek için Lien'e dönmem gerek. "
"Lien? "
"Dünyamızın adı. Lien. "
"Sözlere hükmeden krallığa da bu yakışır." dedi Alita gülümseyerek.Ashildr yutkundu.
"Şey ben sizi uzaktan izlerim. Varisin burda olduğumdan haberi yok. Ve kardeşim Raffin... "
Alita'nın gülümsemesi soldu.
"Kardeşin olduğunu bilmiyordum."
Ashildr üzüntüyle gülümsedi.
"Kardeşim diyebilir miyim emin değilim. Virüsü alanlar tüm anılarını unutuyor. Virüsü enjekte edenin emirlerini yerine getiriyorlar. Raffin karşı koymak için çok uğraştı ama görüyorum ki başarılı olamamış..." Ashildr kafasını yere eğerek devam etti. "Son sözleri ne oldu? "
Alita, Thiel'e baktı.
"'Özür dilerim. Böyle olsun istemezdim. ' demişti. "
Ashildr'ın gözünden yaşlar aktı. Hemen sildi.
"Ben gideyim. " dedi ve daha Alita yerinden kalkmadan hızla evi terk etti.Alita, Thiel'e bakmadan konuştu.
"Öncelik deneyi durdurmak. Bunun için klanın tamamını yanıma çekmem gerek. Thiel, Bellamew buraya gelenleri güvenli bölgeye götürdüklerini söylemişti orası neresi bilmiyorum biliyorsan öğleden sonra oraya gideceğiz bilmiyorsan..." Thiel'e döndü.
"Bil." dedi ve arkasına bakmadan odaya çıktı.
Thiel ise arkasından baka kaldı.
"Bu kız ne ara bu kadar olgunlaştı? Ama ilgimi çekmiyor değil. " dedi gülümseyerek ve evden çıktı.Alita, kızların yanına çıkmış gelen kişinin avukat olduğunu ailesinin mirasından bahsettiğini söyledi.
"Ailen sana ne bırakmış? " diye sordu Cleo.
"Biraz para bırakmışlar. Ben de onları çocuk esirgeme kurumuna bağışlamasını söyledim. "
"Takdir ettim ama en azından ihtiyacın kadarını alsaydın. "
"Onların daha çok ihtiyacı var. Her neyse bugün dersiniz yok mu sizin?"
Mira saate baktı.
"Cleo hadi geç kalıyoruz! " diyerek hızla banyoya girdi. 5 dakika da hazırlanınca Cleo ve Alita, Mira'ya baktı.
"Ne? "
"Hızlı oldu. "
"Altın harflerle yazın bunu tarihe." dedi Alita. Ardından üç kız da gülmeye başladı. Cleo da hızla hazırlanınca Alita onları okula gönderdi. Cleo ve Mira mimarlık okuyordu. Alita ise tıp okuyordu. Dersi öğleden sonra üçteydi. Bu da klanla görüşmesini kısa kesmek zorunda demekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VARİS
FantasyGece vakti mezarlığın ortasında kanlar içinde yatan mavi saçlı bir adam. Önünde ne olduğunu anlamaya çalışan küçük bir kız. Adam, kanlı elini kızın alnına koyar ve son sözlerini söyler. "Düşmekten korkacaksın;Düş... Yaralanmaktan korkacaksın;Yarala...