UÇUR SÖZLERİNİ

86 9 1
                                    

"Korumasıyım. " dedi Thiel.  Kızlar,  Alita ve Thiel'e bakıyordu.
Alita, Thiel'e başka bir şey bulamadın mı bakışı atıyordu.
"O kadar zengin olduğunu bilmiyordum. " dedi Mira.
"Değilim zaten. "
"Bu koruma ne o zaman? "
"Evet Thiel anlatsana nasıl korumam olduğunu. " dedi Alita dişlerinin arasından.

Kızların üçü de Thiel'e bakıyordu.
Derin bir nefes aldıktan sonra ekledi. "Alita hanımın uzak akrabası tarafından görevlendirildim. "
"Kim bu akraba Thiel? " Alita,  Thiel'i iyice sıkıştırıyordu. Thiel'in yüz ifadesini gördükçe içinden kahkaha atıyordu. Thiel ise baya sinirlenmişti ki Darby ve Nic'in gelmesi Alita'nın içten içe attığı kahkahayı bölmüştü.

Darby, Alita'ya sımsıkı sarıldı.
"D-Darby...  Nefes... "
"Ah pardon. " diyerek Alita'dan uzaklaştı Darby.
"Thiel bakıyorum görevinin başındasın. " dedi Nic.
"Evet. " dedi Thiel.
Nic, başıyla Alita'yı da selamladı.

"Alita kim bunlar? " dedi Cleo.
"Alita'nın uzaktan akrabalarıyız. Alita'yı almaya geldik. "
"Bugünü arkadaşlarımla geçireceğim sonra gelirim. "
"Ama- Nic, sen Thiel'i de al git biz de kız kıza eğlenelim biraz, sonra size katılırız. " dedi Darby.
"Öyle olsun. Thiel,  gidelim mi? "
Thiel sinirle derin bir nefes aldıktan sonra zorla da olsa "Gidelim. " dedi.  Nic,  alayla sırıttı ve Alita'nın elini sıkarak gittiler.

Thiel ve Nic gittikten sonra kızlar avm'nin yolunu tuttular. Alita, ikisinin de yakınlarda olduğundan tuhaf bir şekilde emindi. Cleo ve Mira ise hep soru soruyorlardı.
"Alita'nın tam olarak nesi oluyorsunuz?  Bildiğim kadarıyla Alita'nın akrabası yok. "
"Ah nasıl anlatabilirim ki?.. Alita'nın dedesinin halasının torunu gibi bir şey. "
Üç kız da Darby'e ciddi misin bakışı atıyorlardı.
Darby, sadece gülümsüyordu. 
"Baya uzak. "
"Çok fazla...  Alita, sen biliyor muydun? "  dedi Mira.
Alita, ensesini kaşıdı.
"Sayılır. Sadece akraba olduğunu biliyordum."
"Söylesene Darby, Alita'nın ailesi öldüğünde onu neden yanınıza almadınız? " diye sordu Cleo.
Bu soruyla Darby ve Alita birbirlerine baktılar.

"Bu biraz özel bir konu Cleo. Üzgünüm söyleyemem. "
Kızlar, biraz üzülmüşlerdi.

Sohbet daha da koyulaşmıştı. Dört kızın da kahkahaları dikkat çekiyordu. O mağazadan bu mağazaya giriyorlar Mira'nın bozuk olan moralini bir nebze olsun düzeltmeye çalışıyorlardı. Başarılı da olmuşlardı. Mira, o kıyafetten o kıyafete geçiyor. Üstüne Alita'ya da saçma sapan giysiler denetip duruyordu.  Normalde olsa Alita, böyle şeyleri denemeyi bırak Mira böyle bir teklifle geldiği an Mira'yı eve kadar kovalıyordu. Bugün küçük bir istisna yapmıştı.
Avm'den çıktıklarında Darby, hala gülüyordu. Gülümsemesi bir anda gidince Alita,  bir şeylerin ters gittiğini anladı.
"Bir sorun mu var? "
"Alita arkadaşlarınla hemen eve git ben size sonra katılırım. "
"Ama-"
"Dediğimi yap. " Darby,  Alita'ya biraz daha yaklaşıp ekledi.

"Arkadaşlarına zarar gelsin istemezsin herhalde. "
Alita iyice ciddileşti.
"Kızlar, Darby bize sonradan katılacak hadi eve gidelim. "
"Bir sorun mu var Darby? " diye sordu Mira.
"Hayır sadece birkaç şey almam gerek. Evde görüşürüz." diyerek kızları gönderdi Darby. Arkasını döndüğünde hiçte şaşırmadı.

Kızlar eve giderken Cleo arkasından Darby'e baktı.
"Biriyle konuşuyor. "
Alita bir anda durunca Cleo,  Alita'ya çarptı.
"Duracağın zaman haber versen... "
Alita, hızlı hızlı nefes alıyordu.
"Alita... "
Alita, olabilir mi diye düşündü. O kişi Randa olabilir mi diye düşündü. Ama Randa niye ortaya çıksın ki... Arkasını yavaş yavaş döndüğünde gözlerine inanamadı. O canavar ordaydı ve Darby savaşıyordu.

Alita titremeye başladı.
"Kızlar siz orda ne görüyorsunuz? "
"Darby biriyle konuşuyor. "
Alita yutkundu. Etrafta bir sürü insan vardı. Darby ise tek başına idi. İnsanların dikkatini çekmemek için illüzyon gücünü kullanıyordu ki bu Alita'ya etki etmiyordu. Bazı insanlar oldukları yere dikkatlice bakıp duruyordu. Hem canavarla savaşıp hem de bu kadar çok insanın dikkatini çekmemek için çok güç harcıyordu. Kral ve klan arasındaki güç bağı kralın yaşamına bağlı olduğuna göre bu da Darby'nin dövüşmesini zorluyordu.

Rüzgarın esmesiyle Alita, Thiel'in dediğini hatırladı.
'Gördüğün, hissettiğin her şeye emir verebilirsin. ' gülümsedi. Arkasından Thiel ve Nic de geldi.

"Siz gitmemiş miydiniz? " dedi Mira.
"Söz uçar yazı kalır. Uçur sözlerini. " dedi Thiel. 
Kızlar ne diyor bu diye bakarken Alita derin bir nefes aldı ve kızların duyamayacağı düzeyde
"Şiddetlen. " demesiyle rüzgar daha da şiddetlendi.

Bu, insanları göndermek için yeterli değildi.
"Ah, yağmur yağacak sanırım. " dedi yoldan geçen bir adam.
Alita, havaya baktı. Bulutluydu.
"Yağmur. " demesiyle yağmur yağmaya başladı
İnsanlar sonunda kaçışmaya başladı.
"Alita, gidelim hadi! " dedi Mira.
"Siz gidin gelirim sonra. Bir şey unuttum. "
"Hep unutkansın çabuk ol. "
"Anahtarsız nereye? " diyerek Alita, anahtarı Cleo'ya attı ve iki kız da uzaklaşınca sokakta sadece Alita, Thiel, Nic, Darby ve canavar kaldı.
"Darby canavara odaklan etrafta kimse kalmadı! " diye seslendi Nic.

Darby, illüzyon yapmayı bırakınca canavardan bir iki adım uzaklaşıp nefes aldı ve hızla canavara yaklaşıp elini canavarın göğsüne soktu ve kalbiyle dışarı çıkardı. Kalbi parçalara ayırdı. Tam arkasını dönmüştü ki hepsinin etrafını o canavarlar kaplamıştı. Arkada ise daha büyüğü vardı.

Alita içinden bir ses duydu.
"Onu öldürürsen burdakilerin hepsi ölür. Dikkat et iki kalbi var. Biri göğsünde diğeri ise ensesinde. "
Bu ses Teddren'e ait değildi. Teddren'i bırak bir erkeğe bile ait değildi. Ama ses çok tanıdık gelmişti.

"Thiel,  Nic,  Darby küçükleri siz alın büyük olan benim. " diyerek hızla uzaklaştı.
"Kafayı mı yedin sen! Onun iki kalbi var!  İkincinin yerini kimse bilmiyor! "
"Bir kere de ikiletme! "
Thiel sinirle küçükleri tek tek yok etmeye başladı. Nic ve Darby de Thiel'e eşlik etmeye başladı.

"Çok garip bir kız. " dedi Nic.
"Ah evet o kadar garip ki kendini öldürtecek! " dedi Thiel.
Alita, küçükleri atlatarak büyüğe yaklaşmaya çalışıyordu ama ne zaman yaklaşsa küçükler o kadar çok üstüne geliyordu.

Thiel bir canavarın daha kalbini söktükten sonra Alita'ya baktı. Canavarların çoğu Alita'yı sarmış saldırmak için hazırlanıyordu. Alita'ya yardıma gitmek için hazırlandı ki canavarların hepsi anında yere yığıldı.  Thiel neler olduğunu anlamaya çalışıyordu.  Arkadaki dev canavarın üstündeki adama dikkatlice baktı kendi elleriyle boğazını sıkıyordu. Thiel,  Nic ve Darby'nin savaştığı canavarlarsa durmuşlardı. Hepsi Alita'ya bakıyordu.

Alita yavaş yavaş canavarın üstüne çıktı. Canavarın soğuk bakışlarıyla gözlerini birleştirdi.
"Efendin nerde? "
Adam tısladı. Gücü canavarın üstünde işe yaramıyordu ya da direniyordu.
Alita, elini göğsüne soktu ve kalbiyle dışarı çıkardı.
Canavar çığlık attı.
"Efendin nerde? "
Alita, kalbi parçalara ayırdı ve canavarın arkasına geçti. Elini ensesine yaklaştırdı.
"Efendin nerde?! "
" 1. Dünya da "
Alita ikinci kalbi de aldı ve anında parçalara ayırdı. Canavarların hepsi anında buharlaştı.

Thiel, Nic ve Darby Alita'ya korkuyla bakıyordu.
"İkinci kalbin nerede olduğunu da öğrenmiş olduk. " dedi Darby.
"Kimin aklına gelirdi ki? " dedi Nic. Alita onlara yaklaştı. Her yer yağmurdan dolayı ıslaktı ve rüzgar hala şiddetliydi.
"Durun. " demesiyle hava normale döndü.
"Sanırım ikinciyle bir randevumuz var. "
"G-gidelim. " dedi Darby.

"Yine olmadı! Teddren kim bu kız?! " dedi adam sinirle heykele.
"Öldün ama hala başıma dert açıyorsun! "
"Efendim. " diyerek bir kız yaklaştı.
"Söyle. "
"Teddren'in ikinci varis seçtiği klan içinde hızla yayılıyor hatta bazıları dünyaya onu bulmak için gittiler bile."
Randa sinirle önündeki bardağı duvara fırlattı. Aynadan Alita'ya bakıyordu. Saçları dikkatini çekti.
"Hala varis ama saçları kral olduğunu söylüyor.  "

Aynaya baktığında dördü de arkeoloji müzesinin bahçesindeki sütunlardaydı ve onlara iki kişi daha katıldı. Başlarıyla selam verdikten sonra açılan kapıdan içeri girdiler.

Randa sinirle aynaya bakarken içeri başka biri girdi.
"Efendim defterin tercümesi tamamlandı ve içinden bir resim çıktı."
Randa elini uzattı. Adam defteri verip gitti.
Resmi gördüğünde inanamadı. Defterdeki yazıyı okudu.
"Yoksa... Olabilir mi?  Teddren... Bunu yapmış olamazsın! " dedi Randa sinirle.

Eveeet yeni bölümle karşınızdayım. Sizce Teddren ne yapmış olabilir?  Ve defterde ne yazıyordur? Yorumları alalım. :)))

VARİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin