2.Bölüm - İlk Karşılaşma

10.6K 476 8
                                    


Medyada Rüzgar ' ın ve Deniz ' in kıyafetleri vardır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Medyada Rüzgar ' ın ve Deniz ' in kıyafetleri vardır . Keyifli okumalar ...

....................................................................................................................

RÜZGAR ' DAN ;

İstanbul'a geldikten sonra ilk önce bir eve yerleştim , babamla ve Başakla aynı evde kalmak kesinlikle istemiyorum . Babam her ne kadar karşı çıksa da kesin tavrımı görünce ısrar etmedi .

Amerika ' da ki evime nazaran apartman dairesi tercih etmiştim . Geniş güzel manzarası olan salonum , kırmızı renkli mutfağım var . Yemeğe düşkün birisi olarak mutfak benim için oldukça önemlidir . Amerika da yemekleri hep ben yapardım ayrıca bu işte de baya iyiyimdir . Salon ve mutfak dışında geniş yatak odası , giyinme odası , son olarak da misafir odası vardı . Gerçi misafir olarak Yağmur ve Hakan dışında birisinin kalacağını sanmıyordum .

Kadınlar mı ? Evet kadınlar hep hayatımda olmuştu ve olacaktı da . Ama asla onları evime getirmezdim . Evime gelebilecek kadar masum olduklarına inanmıyordum . En uzun ilişkim 2 ay sürmüştü . Uzun ilişkiler hatta ilişkiler bile bana göre değildi . Ben tek gecelik adamlardandım . Kadınlara asla değer vermiyordum . Bunda annemim payı büyüktü tabi ...

Ben sekiz yaşındayken bir sabah uyandığımda babam sertçe annemin gittiğini ve bir daha gelmeyeceğini söylemişti .O zaman çok ağlamıştım . Babamla , annem anlaşamazlardı , belki babamı bırakıp gitmekte haklıydı , haksız olduğu konu çocuklarını bırakıp gitmesiydi . Bizi hiç aramamıştı . Gerçi arasa da babam buna izin vermezdi . Ama o anneydi bir yolunu mutlaka bulurdu , bulmalıydı ....

Şirkette de projeler sorumlusu olarak işe başladım tabi babamın kararıyla , her ne kadar hayallerimin mesleği de olmasa okurken mimarlığı gayet zevkli bulmuştum . Yeni evler , siteler , alışveriş merkezleri , fabrikalar , hastaneler çizmek , yeni bir şeyler yapmak hoşuma gitmişti . bu konuda da oldukça iyiydim . Üniversite deki hocalarım benim üstün bir yeteneğe sahip olduğumu söylüyorlardı .

Hakan ise holdingin hissedarı olduğu için , babam nerede isterse o bölümde çalışabileceğini söylemişti . Hakan ise işin maliyet kısmında yani satın almada çalışmak istedi . Babam da onu satın alma sorumlusu olarak işe başlattı . Aslında bir nevi iyi olmuştu , Hakan para işlerinde oldukça kıvrak bir zekaya sahipti ve tedarikçi bulma konusunda üstüne yoktu .

Hayat belli bir rutinde devam ediyordu şirkette toplantılar , dosyalar , projeler derken bazen gece yarılarına kadar çalışıyordum , sonrasında da evime gidip uyuyordum ki uykuyu oldukça seven birisiyim . Şirketten erken çıkabilirsem Hakan la gecelere akıp yine adını bile bilmediğim bir kızın yanında uyanıyordum .

" hadi oğlum geç kalacağız " diyerek odama daldı Hakan

" tamam lan bitti işim , nereye gidiyoruz kimler var "

MASUMİYET ( TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin