48.Bölüm : Sürprizz ...

5K 289 20
                                    


Hiç bir yere sığmadı aşkın , gönlüme sığdı yalnız ...

Şimdi gönlüme de sığmıyor , gözlerimden sızıyor ....

Hz MEVLANA

Merhaba

Bir süredir bölüm yayınlayamadım . Sanırım günlük hayat biraz kitabımın önüne geçti . Bunun için gerçekten üzgünüm . Şimdi yeni bölümle bunu telefi ediyorum .

Keyifli okumalar

*****************************************************

Rüzgar ' dan ;

 Deniz ile birlikte karşılıklı oturmuş kahvaltı yapıyorduk . Biraz önce olanlardan sonra ne yediğimin yada ne kadar yediğimin farkında değildim . Ağzından Doruk ismi çıktığında o kadar kızmıştım ki içimden her şeyi yakıp yıkmak gelmişti . Sonra kendimi tutamayıp bir anda Deniz ' i öptüm . Aslında amacım sadece küçük bir öpücüktü , onu öpüp sersemletecektim ve sonrada Doruk kim onu öğrenecektim . Ama evdeki hesap çarşıya uymadı , içimde var olan aşk , özlem , tutku beni ele geçirdi öpüşmemiz derinleşti . Aklım başımdan gitmişti , Deniz haricinde hiçbir kadının üzerimde böylesine etkisi yoktu ve olamazdı da . İstediğim tek şey Deniz ' le birlikte olmaktı , onunla tekrar yanmak , kavrulmak , bir olmaktı . Ama Doruk ' un kim olduğunu öğrenmeden bu imkansızdı . Artık konuşma vaktiydi , tüm gerçeklerin ortaya çıkma vaktiydi .

Daha fazla dayanamayarak Deniz baktım ve

 " daha yiyecek misin " diye soruverdim , aslında aklımdan geçen cümle bu değildi ama aklımdan geçen maalesef dilime ulaşamıyordu . Sanki akıl dil bağlantısını kaybetmiştim . Deniz ' in mahcup bakışlarını görünce durumu toparlamaya çalıştım

" ben öyle demek istemedim , yani demek istedim ki hala mı yiyeceksin , yani doymadın mı daha babında demek istedim " Deniz ' in havaya kalkan kaşları şaşkınlıktan açılan ağzı ile toparlamayı bırak daha da durumu daha berbat hale soktuğumu fark ettim .

" hay ben aklımı da , dilimi de sikeyim, Deniz kafamı toparlayamıyorum , o yüzden yeter yeme artık " Deniz hışımla sandalyeden kalktı ve öfke dolu bakışlarını bana çevirdi

" Rüzgar , seneler odunluğundan ve öküzlüğünden hiçbir şey götürmemiş üstelik üzerine ekleme bile yapmış " dediğinde yine pot kırdığımı fark ettim . Bende ayağa kalkarak yanına gittim ve elini tuttum

 " Deniz özür dilerim , bir an önce konuşmamız lazım bu nedenle aklım çalışmıyor , hadi salona geçelim ve konuşalım " dediğimde Deniz elini hışımla elimden çekti ve söylenerek salona gitti.

Salonda karşılıklı oturmuş sessizce birbirimize bakıyorduk , ne ben be de Deniz konuşmaya başlayamıyorduk . Sanırım duyacaklarımdan korkuyordum , soracak hesaplarım vardı , ya her şey düşündüğüm gibi olmazsa ya Deniz ' i affedemeyeceğim durumlar varsa ne yapardım bilemiyorum . Ama korkunun ecele faydası yoktu bu konuşma olacaktı ve sonuçlarına herkes katlanacaktı . Derin bir nefes aldım ve nereden başlayacağımı düşündüm ve buldum .

" Doruk kim ? " Deniz gözlerini devirerek ofladı

" gerçekten mi Rüzgar , bunca sorun arasında bula bula bunu mu buldun ? " kafamı onaylar biçimde sallayınca kaşları çatıldı

" iyi o zaman cevap veriyorum , sana ne ..." tam öfkeleniyordum ki bunun ikimize de faydası olmayacağını düşündüm . Gözlerimi kapatarak derin nefes aldım , sakinleştim ve devam ettim

MASUMİYET ( TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin