57.Bölüm : Rüya Gibi...

4.9K 259 36
                                    


Merhaba

Sondan bir önceki bölümle karşınızdayım . Bir sonraki bölüm final bölümü .

keyifli okumalar ...


" Rüyalar olmasa hayaller kurulmaz , gerçek olmazdı ...

Mevlana "


*************************************************************

Deniz ' den ;

Her şey olup biteli neredeyse iki ay olmuştu . Rüzgar ve Özgür iyileşmiş ve işe bile başlamışlardı . Bense hala dinleniyordum . Rüzgar ' a ikiz bebekleri beklediğimizi söylediğimde şaşkınlıktan konuşamamış sonra da sevinçten havalara uçmuştu . Tabi sonra Dora hikayesini de anlatmıştı . Karar vermiştik eğer ikizler birisi kız ve birisi erkekse Dora ve Doruk isimlerini koyacaktık . Derin kardeşleri olacağı için çok sevinmişti . Oyuncaklarını şimdiden ayırıp kardeşlerime vereceğim diyerek ortada geziniyor .

Oturduğumuz evde hep hüzünler , endişeler kısacası kötü olaylar yaşamıştık . Rüzgar ' da bunları tabi ki daha önceden düşünerek Hakan ' la birlikte bir arazi alıp bana ve Pelin ' e sürpriz yapmak için kolları sıvamışlardı ve artık bitme aşamasındaydı . Ama ne Pelin ne de ben görmemiştik , hatta yerini bile bilmiyorduk . Çok uğraşmıştık öğrenmek için ama nafile Rüzgar ve Hakan ' size güven olmaz gidip bakarsınız ' diyerek sır gibi saklamışlardı .

Evde herkes üzerime titriyordu , Ayşe Sultan , Pelin , Yağmur , Rüzgar ve hemen hemen her gün bize gelen Hakan ve Toprak .Toprak ve Derin tanıştıktan sonra , Toprak ' ben artık iflah olmam esiri oldum bu kızın ' diyerek her fırsatta bize geliyordu ve benim küçük kızım amcası ile olmaktan çok mutlu idi .

Koltuğa oturmuş ıhlamurumu içiyor ve kitap okuyordum . Kapının zil sesi ile tam ayaklanmıştım ki Rüzgar ' ın sesi kendisinden önce geldi

" kalkma sakın geliyorum " gülümsedim . Rüzgar salona girip yanıma gelip oturdu , dudaklarıma küçük bir öpücük bırakmak için eğildi . Öptü , geri çekildi . Dudaklarımız arasında sadece birkaç santim vardı .

" Siktir " diyerek tekrar dudaklarımı öpmeye başladı , ama bu sefer ki o kadar masum yada küçük bir öpücük değildi . Tutku adeta damarlarımızda akıyor ve alev almıştı , zaten hamilelik hormonlarım tavan yapmış ve resmen Rüzgar aş eriyordum . Sırtım koltukla buluştuğunda zaman ve mekan kavramını yitirmiştim ki bir öksürük sesiyle kendimize geldik

" öhöhö ayyyy kapat kızım gözlerini " bunu söyleyen Toprak ' tan başkası değildi . Rüzgar hemen doğrularak benimde kalkmama yardım etti .

" ben seni unutmuştum sahi " dediğinde Toprak gülümsedi ve kucağında kıkırdayan Derin ' in gözlerini açtı .

" belli belli , ama normal tabii " diyerek göz kırptı . Ben utancımdan kafamı kaldırmadan

" hoş geldin Toprak " gülümsedi ,

" hoş buldum Deniz , nasılsın , ikizler nasıl " bende gülümsedim

" iyiyiz , çok şükür " Toprak Derin ' e bakarak

" hadi odana gidelim oyun oynayalım " dediğinde Derin el çırparak

" yaşasın , evcilik oynayalım , sen arkadaşım ol bana çaya gel , adında Mertcan olsun tamam mı amca" Toprak gülümsedi

MASUMİYET ( TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin